Més de 20 lleidatans i lleidatanes donaran a conèixer la ciutat
La nova campanya de promoció tardor-hivern, que du a terme Turisme de Lleida mostra 20 ciutadans i ciutadanes, representatius dels sectors objectiu de la comunicació, que conviden en to informal a visitar Lleida.
El tinent d’alcalde de Promoció Econòmica, Àngel Ros, la regidora de Comerç i Turisme, Montse Bergés, i el director-gerent de Turisme de Lleida, Fèlix Larrosa, han presentat avui aquesta fase de la campanya de comunicació institucional que té com a objectius posicionar la ciutat de Lleida com a gran capital de serveis, aprofitar el desplegament mediàtic davant la definitiva arribada de l’AVE i fidelitzar els residents de l’àrea d’influència de Lleida.
L’Ajuntament de Lleida vol aprofitar, tal i com ja s’havia previst al mes de febrer, l’arribada de l’alta velocitat a la ciutat de Lleida com a element de dinamització per sumar sinèrgies a l’impacte mediàtic que ha suposat. A diferència del que s’havia previst al seu inici, el gruix de la campanya s’adreça al públic resident de l’àrea d’influència de Lleida: Alt Aragó, Comarques centrals i meridionals catalanes i resta de la demarcació de Lleida.
Turisme de Lleida ha posat en marxa diverses accions de comercialització, com ara el llançament dels nous paquets integrals AVE. Primera fase: paquets permanents. A la venda a totes les agències de viatges, a través de la Central de Reserves Indibil o bé, directament a través de www.turismedelleida.com i la promoció dels descomptes del 25% per trajectes professionals: fires i congressos. Primera experiència en l’Ave Municipàlia 2003. També preveu participar a la cimera de ciutats a Saragossa, la primera setmana de novembre, per desenvolupar un pla d’acció conjunta a favor del turisme urbà i l’alta velocitat, posar en marxa els serveis d’informació a l’Estació Lleida-Pirineus i formar part de l’estand informatiu de la Diputació de Lleida en les estacions AVE.