Lleida participa en el debat sobre la promoció de les ciutats
Lluís Martínez, responsable del projecte de city marketing de Lleida, i Fèlix Larrosa, director de Turisme de Lleida, exposaran el projecte de comunicació de la ciutat en les jornades que se celebren a Alacant.
Lluís Martínez, responsable del projecte de city marketing de Lleida, i Fèlix Larrosa, director de Turisme de Lleida, exposaran el projecte de comunicació de la ciutat en les jornades que se celebren a Alacant.
Lleida participa els dies 30 i 31 d’octubre en unes jornades a Alacant, on especialistes de tot l’Estat debatran els millors models per a la promoció de les ciutats. Aquestes jornades han estat organitzades per la Comissió de Turisme de la Federació Espanyola de Municipis.
Si bé l’orientació de les jornades se centra en el sector turístic, la ciutat de Lleida tindrà un especial protagonisme amb la ponència de Lluís Martínez-Ribes, actualment director del Departament de Marketing d’ESADE, i que durant l’any 2002 va dirigir els treballs sobre el nou concepte de City Marketing que se li va encarregar des del patronat Turisme de Lleida. En aquestes sessions de treball també hi participarà Fèlix Larrosa, Director Gerent de Turisme de Lleida i impulsor del nou projecte de comunicació.
Ara fa un any, Turisme de Lleida va presentar un nou concepte estratègic de marketing per a la ciutat de Lleida, que basa la comunicació de la ciutat en emocions, sentiments i sensacions dels lleidatans i de les persones que visiten la ciutat. Aquest nou concepte en comunicació té una plasmació en la campanya de smuackmmmoooh! que en aquests moments està desenvolupament la fase de fidelització dels clients de l’àrea d’influència de l’AVE.
En aquestes jornades, a més hi participaran com a ponents representants de l’Agència Valenciana de Turisme, de la Central de Reserves per Andalusia-Seneca, i de les ciutats de Toledo, Santander i Gijón.