Campanya de promoció de Turisme de Lleida
Turisme de Lleida ha engegat una nova campanya de promoció que té tres objectius principals: 1.posicionar la ciutat de Lleida com a destinació alternativa. 2. Fer evident l’existència de productes i serveis turístics. 3. Reforçar nous canals gràcies a la sensible millora de les infrastructures de comunicació.
Entre les novetats respecte a les accions de comercialització, destaca la posada en marxa d’una oficina comercial a Madrid a través de la xarxa d’ambaixadors i la venda casa per casa, amb el sistema de gestió de dades personals.
Turisme de Lleida participa en Fitur, que se celebra a Madrid del 27 al 29 de gener. Al llarg d'aquests dies la regidora Montse Bergés i l'equip tècnic de Turisme de Lleida participaran en diverses reunions relacionades amb el sector, com ara, la segona Cimera de ciutats AVE, la creació del producte turístic ciutats AVE, Congrés Nacional d’OPCs, i signaran el conveni amb RENFE per a la promoció de la destinació.