Reunió de la Plataforma de Comerç
En el decurs de la reunió s'han posat sobre la taula els elements d'informació que permetran, més endavant, adoptar les decisions oportunes sobre el comerç a Lleida.
La reunió de la Plataforma de Comerç, celebrada ahir, 9 de febrer, ha posat de manifest el bon ritme dels treballs previs per a l’elaboració del Pla d’Ordenació d’Equipaments Comercials de Lleida. Al llarg de la reunió, qualificada com a “jornada pedagògica i informativa” per part de Montse Bergés, regidora de Comerç Consum i Turisme, s’ha donat compte de l’estat dels estudis sobre l’oferta, la despesa comercial, la mobilitat i l’àmbit d’influència territorial de Lleida, els quals es troben en fase avançada. La regidora ha afirmat també que els estudis constaten que "Lleida és una ciutat oberta, amb importants possiblitats de creixement"
L’alcalde, Àngel Ros, ha destacat que la informació facilitada permet assegurar que Lleida és un pol d'atracció comercial per a un àmpli territori d'influència, el qual abasta 43 municipis i ha destacat el paper de la Plataforma comercial de Lleida com a ens important de participació i debat.
Cal recordar que aquest organisme, creat al juny del 2001, està format per representants de diversos departaments municipals i un bon nombre d’entitats, institucions i associacions ciutadanes: Federació d’Hostaleria, COALL, i la Universitat de Lleida. UGT, CCOO, La Bordeta Districte Comercial, Comerç Ronda, ACIP, Zona Alta, Eix Comercial, Cappont Comerç , Escorxador, UNAE, Unió de Consumidors de Catalunya, secció de Comerç-Generalitat de Catalunya, Cambra de Comerç, FAVLL, FECOM, Regidor Adjunt Programació i Relacions Exteriors, Regidora Comerç Consum i Turisme, Regidor Àmbit d’Economia, Turisme de Lleida, Institut Municipal de mercats, Interventor de l’ Ajuntament, Cap del serveis d’Urbanisme, Directora d’Urbanisme, Actuen com a consultors S&D Consultors i Rodríguez Advocats. La Secretaria tècnica és a càrrec de Turisme de Lleida.