Smuack, Lleida, rep el premi a la millor campanya de promoció de ciutat
Smuack, mmm, ohhh! ha guanyat el premi a la millor campanya de promoció de la ciutat en el Primer Congrés Nacional de Citymarketing que se celebra a Elx.
Smuack, mmm, ohhh! ha guanyat el premi a la millor campanya de promoció de la ciutat en el Primer Congrés Nacional de Citymarketing que se celebra a Elx.
Avui, dins del marc del Primer Congrés Nacional de Citymarketing Elx 2004 s’han fallat els premis del Congrés en les tres categories: a la millor campanya de promoció de ciutat, a la imatge gràfica i als millors audiovisuals. Smuack Lleida ha obtingut el guardò a la millor campanya de promoció de la ciutat.
Smuack Lleida, va sorgir com un treball de City Marketing que l'Ajuntament de Lleida, per mitjà de Turisme de Lleida, va encarregar al professor Lluís Martínez, consultor i director del Departament de Marketing d’ESADE. La materialització de l’estudi en campanya de promoció es va adjudicar al creatiu igualadenc Pep Valls.
L’Alcalde d’Elx, Excm. Sr. Diego Macià Anton, lliurarà els premis avui al migdia durant l’acte de cloenda del congrés. El premi de Lleida el recollirà el Dr. Joan Ganau, de la Udl, ja que es trobava a Elx com un dels participants en l’esmentat congrés.
Durant tres dies, els participants al congrés han treballat el concepte de Citymarketing, entès com a diferents estratègies de promoció de les ciutats. Aquest congrés estava adreçat a tècnics i professionals dels Ajuntaments i institucions públiques, agències de publicitat, consultors en marketing, professors,
Dins de la categoria de promoció de la ciutat que ha guanyat l 'Smuack, hi participaven, a més, les campanyes Welcome to Estonia, Complex cultural Mutxamiel, Elx Patrimoni de la Humanitat, London Unlimited, Cordoba 2016 i Calvià Chess. En les categories de gràfica, el premi se l’ha endut Cordoba 2016 i en el d’audiovisuals, Imagina Gandia.