Campanya de Turisme per promocionar els principals actes culturals
Els ciutadans de Lleida, imatge de la campanya
Els grans actes culturals de Lleida centren part de l'estratègia de Turisme de Lleida per atreure més visitants a la ciutat. La nova campanya de promoció, que arribarà a Catalunya, Aragó, Madrid i el País Basc, convida tothom a gaudir dels actes de la Fira de Titelles, de la Festa de Moros i Cistians, del Senglar Rock i de l'Aplec del Caragol. La imatge de la campanya són ciutadans que van participar en el recent càsting organitzat per Turisme de Lleida.
La Regidoria de Cultura i Turisme han seleccionat 9 grans convocatòries per centrar la promoció cultural de la ciutat. A més dels actes anteriors, s'hi inclouran la Mostra de Cinema Llatinoamericà, Animac, el festival de jazz i les dues festes majors. En aquest darrer cas, la difusió se centrarà més en el territori de Lleida. El suport d'aquesta acció publicitària seran anuncis en premsa general i especialitzada, televisions locals, opis i fires.
A banda d'això, Turisme de Lleida ha editat 35.000 exemplars de la nova guia de la ciutat en cinc idiomes (català, castellà, anglès, francès i alemany). El proper mes de maig presentarà la guia de la campanya "fruinar" al saló del turisme de Barcelona que, juntament amb les fires sectorials de Bilbao i de Saragossa són els certàmens on properament estarà present Turisme de Lleida.