Curs de Models de gestió de mercats municipals
L'activitat forma part del programa de formació per als paradistes dels mercats que organitza l'IMMC
L'activitat forma part del programa de formació per als paradistes dels mercats que organitza l'IMMC
La presidenta de l'Institut Municipal de Mercats i Consum (IMMC), Montse Bergés, i el gerent de l'Institut, Josep Mª Balasch, inauguren avui dilluns, a les 17 h, el curs Models de gestió de mercats municipals que forma part de les accions de formació de l'IMMC per als paradistes de Lleida. El curs, que té lloc els dies 13, 15 i 20 de juny, l'organitza l’Escola Superior de Comerç i Distribució (ESCODI), l’únic centre català dedicat exclusivament a la formació i reciclatge dels professionals del comerç.
El programa es dedica a les noves tendències de gestió d'aquest tipus de superfícies comercials mitjançant l'experiència de tres mercats, Triomf (Terrassa), Puigmercadal (Manresa) i Salt (Girona). L’objectiu del seminari és conèixer quins són els factors d’èxit d’aquestes experiències i fer l’extrapolació a la realitat dels mercats de Lleida.
Les ponències del curs seran a càrrec de Gemma Puig, cap de la Unitat de Comerç i Mercats de l’Ajuntament de Terrassa, Joan Soler, col·laborador de marketing del Puigmercadal de Manresa, i Joan Jordà, cap de Gabinet de l’Alcaldia de Salt. Tindrà una durada de sis hores i s’impartirà en tres sessions de dues hores a l’aula de Formació de la Plaça Sant Joan, 10 1r 3a. Hi ha prevista la participació de 30 paradistes dels mercats de Ronda -Fleming, Balàfia i Cap Pont.
A més, s’ha sol·licitat a la Direcció General de Comerç, la concessió de l’ajut corresponent per a la realització d’activitats de difusió d’informació sobre aspectes generals del comerç detallista, d’acord amb les bases de la corresponent convocatòria.