Noves accions de promoció entre Turisme de Lleida i Cultura de la Generalitat
Es vol impulsar una entrada única per visitar els principals referents culturals i patrimonials de la ciutat i un programa que combini patrimoni, enogastronomia o música, entre altres El president de Turisme de Lleida, Paco Cerdà, destaca les dinàmiques de col·laboració institucional i manifesta la voluntat de prendre enguany altres iniciatives coincidint amb els 900 anys de l’Orde dels Templers a la ciutat
El president de Turisme de Lleida, Paco Cerdà, s’ha reunit aquesta setmana amb el director dels serveis territorials de Cultura de la Generalitat de Catalunya a Lleida, Miquel Àngel Cullerés, per traçar accions de promoció en clau turística i cultural.
La primera consisteix en impulsar una entrada única per visitar els principals referents culturals i patrimonials de la ciutat, com la Seu Vella, el Museu de Lleida i el Castell de Gardeny. En paral·lel, també es vol crear un programa, en clau territorial, que conjugui diferents elements de promoció, com els referents patrimonials, la degustació enogastronòmica, els productes de proximitat i la música en directe. En el cas de Lleida, Cerdà ha explicat que “aquesta acció, de nova creació, es pot concretar a l’entorn del Castell de Gardeny ja que estem en plena celebració del 900 aniversari del castell Templer de la ciutat de Lleida i apostem per propostes contundents que atansin el castell a la ciutadania de Lleida i de les localitats properes”. Tall de veu P. Cerdà
Turisme de Lleida i la delegació de cultura de la Generalitat mantindran el contacte a nivell tècnic per concretar més accions que permetin sumar el potencial cultural i patrimonial amb la necessària promoció turística de Lleida i del territori de ponent.
La primera consisteix en impulsar una entrada única per visitar els principals referents culturals i patrimonials de la ciutat, com la Seu Vella, el Museu de Lleida i el Castell de Gardeny. En paral·lel, també es vol crear un programa, en clau territorial, que conjugui diferents elements de promoció, com els referents patrimonials, la degustació enogastronòmica, els productes de proximitat i la música en directe. En el cas de Lleida, Cerdà ha explicat que “aquesta acció, de nova creació, es pot concretar a l’entorn del Castell de Gardeny ja que estem en plena celebració del 900 aniversari del castell Templer de la ciutat de Lleida i apostem per propostes contundents que atansin el castell a la ciutadania de Lleida i de les localitats properes”. Tall de veu P. Cerdà
Turisme de Lleida i la delegació de cultura de la Generalitat mantindran el contacte a nivell tècnic per concretar més accions que permetin sumar el potencial cultural i patrimonial amb la necessària promoció turística de Lleida i del territori de ponent.