Curs de marxandatge per a venedors/es dels mercats ambulants de Lleida
L'àrea de Mercats ha impulsat aquesta iniciativa formativa, que compta amb 15 persones inscrites i s’imparteix a l’Institut Municipal d’Ocupació
La tinent d’alcalde i presidenta de l’Institut Municipal d’Ocupació (IMO), Anna Campos, i la regidora de Consum, Comerç i Mercats, Marta Gispert, han participat aquest dijous en l’obertura d’un nou curs formatiu en què hi participen 15 persones que tenen parades als mercats ambulants de Lleida.
La iniciativa, sorgida de l’àrea de Mercats, s’imparteix a l’IMO i es fonamenta en les necessitats reals dels professionals, els nous hàbits de consum i els nous reptes en l’atenció al públic i la visualització de producte. Amb una durada de 8 hores, tractarà l’organització i el muntatge de les parades; zones fredes i calentes; tipus d’aparadorisme en el petit comerç; marxandatge i col·locació del producte per optimitzar l’espai i l’impacte; productes de necessitat i d’impuls i, finalment, cartelleria i retolació.
Gispert ha indicat que “la formació és una manera més de fer pedagogia i donar eines a les persones que regenten les parades perquè es professionalitzin i acabin sent portaveus actius en campanyes de sensibilització a les persones consumidores en temes sensibles com l’estalvi de bosses de plàstic”. Al seu torn, Campos, ha posat de manifest que “l’IMO és sensible a qualsevol tipus de formació que aporti més valor afegit als professionals, perquè al final aquesta ampliació de coneixements culmina en professionals que tindran més i millors oportunitats dins del món laboral”.
La iniciativa, sorgida de l’àrea de Mercats, s’imparteix a l’IMO i es fonamenta en les necessitats reals dels professionals, els nous hàbits de consum i els nous reptes en l’atenció al públic i la visualització de producte. Amb una durada de 8 hores, tractarà l’organització i el muntatge de les parades; zones fredes i calentes; tipus d’aparadorisme en el petit comerç; marxandatge i col·locació del producte per optimitzar l’espai i l’impacte; productes de necessitat i d’impuls i, finalment, cartelleria i retolació.
Gispert ha indicat que “la formació és una manera més de fer pedagogia i donar eines a les persones que regenten les parades perquè es professionalitzin i acabin sent portaveus actius en campanyes de sensibilització a les persones consumidores en temes sensibles com l’estalvi de bosses de plàstic”. Al seu torn, Campos, ha posat de manifest que “l’IMO és sensible a qualsevol tipus de formació que aporti més valor afegit als professionals, perquè al final aquesta ampliació de coneixements culmina en professionals que tindran més i millors oportunitats dins del món laboral”.