L’Ajuntament de Lleida preveu mesures per a la prevenció i protecció de la plantilla municipal pel Coronavirus
Es facilitarà el teletreball per a tots els llocs que siguin susceptibles de poder-s’hi acollir S’ha habilitat un canal de comunicació específic per als treballadors i treballadores per resoldre consultes i oferir informació directa i actualitzada
Es facilitarà el teletreball per a tots els llocs que siguin susceptibles de poder-s’hi acollir S’ha habilitat un canal de comunicació específic per als treballadors i treballadores per resoldre consultes i oferir informació directa i actualitzada
L’Ajuntament de Lleida ha establert un Pla d’actuació interna per a la prevenció i protecció del personal amb motiu del Coronavirus SARS-CoV-2. Entre les mesures destacables d’aquest pla hi ha l’opció de teletreball per a tots els llocs que siguin susceptibles de poder-s’hi acollir.
En el cas del col·lectiu específic de treballadors i treballadores de les Escoles Bressol, Ludoteques, Conservatori Municipal de Música, Escola d’Art Municipal Leandre Cristòfol i Aula Municipal de Teatre s’estableix específicament que, d’acord amb les indicacions del Departament d’Educació, han d’estar localitzables.
En el marc de l’esmentat Pla, la Paeria també ha habilitat una eina de comunicació interna i específica a través del canal Telegram (@RH_Paeria) per a tots els treballadors i treballadores. Amb aquesta acció es vol agilitzar la informació que es vagi produint a l’entorn de l’evolució del Covid-19, així com les mesures específiques que es puguin aplicar d’acord amb l’establert per les autoritats competents en la matèria.
Els objectius principals del Pla, amb mesures preventives que ha de seguir la plantilla municipal, són la protecció de la salut dels treballadors i treballadores de l’Ajuntament i reduir el risc d’exposició i contagi de la malaltia als diferents centres de treball de la Paeria.
Entre les mesures que preveu el Pla hi ha la possibilitat de fitxar des de l’espai d’intranet municipal enlloc de fer-ho amb l’empremta digital, prioritzar l’atenció telefònica o on-line i valorar mesures de conciliació per al personal amb opcions de flexibilitzar l’horari i teletreball.