Serveis de la Regidoria de Polítiques per als Drets Socials davant la situació d’emergència per la Covid-19

Les diferents àrees s’han reestructurat per centralitzar l’atenció i garantir els serveis mínims davant la crisi del coronavirus

Les diferents àrees s’han reestructurat per centralitzar l’atenció i garantir els serveis mínims davant la crisi del coronavirus

La Regidoria de les Polítiques per als Drets Socials ha adaptat les diferents àrees de treball davant l’actual situació d’emergència pel coronavirus per donar resposta a la ciutadania i garantir els serveis mínims, seguint les recomanacions de les autoritats competents en cada matèria. L’activitat a la Regidoria es manté amb el canvi d’horaris i la centralització d’alguns serveis per oferir una millor atenció.
La reorganització és la següent:
- Els centres de serveis socials per atendre urgències estan actius de dilluns a divendres, de 10 h a 13 h i son:
Balàfia 
Cappont 
Democràcia 
Mariola 
- Per a nous casos de Servei d’atenció domiciliària (SAD) urgents cal anar als centres de serveis socials oberts, on tenen els protocols d’actuació per donar resposta a demandes noves.
- Per a nous serveis de teleassistència cal telefonar al 900 50 50 60 de 8 h a 17 h, on tenen els protocols d’actuació per donar resposta a demandes noves.
- Els servei municipal de menjador social (Centre Municipal La Panera, C/ de la Panera 7) està actiu amb el repartiment d'àpats preparats.
- La informació i atenció social d’urgència de l’Àrea d’Inclusió Social per a persones sense llar es realitzarà a Centre Municipal La Panera, C/ de la Panera 7. L’horari és de dilluns a diumenge d’11 h a 13 i de 18 h a 19 h i també hi ha atenció telefònica al 973 269 030.
- Les llars de jubilats estaran tancades i les activitats suspeses.
Per a qualsevol altre tema relacionat amb serveis socials es pot trucar al 973 700 306 o escriure a serveispersonals@paeria.cat.