Turisme de Lleida continua la promoció de la ciutat a través de la xarxa de Ciudades Ave

Ha elaborat un vídeo, del qual s’enviarà una versió en català a la xarxa de Ciutats amb Caràcter i també es difondrà a Lleida i al territori

vídeo promocional sobre la ciutat i els seus atractius que, a més, insisteix en la responsabilitat de respectar el confinament decretat a causa de l’expansió del coronavirus.

En aquesta pastilla promocional, elaborada pels mateixos tècnics de Turisme de Lleida, es dóna el doble missatge de quedar-se a casa, seguint les indicacions de les autoritats en salut pública i, igualment, es destaca l’atractivitat de la ciutat de Lleida amb l’objectiu que, un cop superada la crisi de la COVID-19, puguin venir o tornar a la ciutat el màxim nombre de visitants i turistes possible.
La proposta, que s’ha treballat amb el departament de màrqueting de RENFE i Red de Ciudades AVE, forma part d’un projecte de difusió de nova creació amb continguts d’entreteniment i informació turística de cadascuna de les ciutats que conformen la xarxa i, en paral·lel, s’anirà llençant des de Facebook, Twitter i Instagram.
El president de Turisme de Lleida, Paco Cerdà, ha reconegut la proactivitat dels tècnics de turisme, que estan buscant les oportunitats que caldrà activar de manera preferent quan la situació es vagi normalitzant. “És evident que la tornada a la normalitat passarà per enviar un missatge clar que posi en valor la necessitat que tots i totes apostem per un turisme de proximitat, per tornar a donar valor i recursos a tot el teixit econòmic, que sosté el turisme en tots els seus vessants”.
Turisme de Lleida està preparant la versió en català del mateix vídeo per difondre’l a la xarxa de Ciutats amb Caràcter i també a Lleida i al territori de Ponent.