El sector hoteler de Lleida es prepara davant la incertesa de l’escenari que deixa la Covid-19
El tinent d’alcalde Paco Cerdà s’ha compromès a dinamitzar la ciutat perquè el turisme i l’hostaleria puguin reactivar l’activitat
El tinent d’alcalde i regidor de Promoció Econòmica i Emprenedoria, Paco Cerdà, ha participat aquest dimarts en una reunió convocada per la Federació d’Hostaleria de Lleida, amb diferents representants dels hotels de la ciutat, per compartir impressions sobre l’escenari que deixarà l’emergència sanitària per la Covid-19 en el sector turístic i hoteler.
Cada establiment ha posat de manifest la seva sensació d’inseguretat davant la situació actual i s’ha plantejat la incertesa que suposa el nou marc de salut i higiene que marcarà la progressiva tornada a la normalitat. Els hotelers també han posat en evidència que el perfil de persona turista que visitarà Lleida en els propers mesos serà de l’estat espanyol. En aquest sentit, han coincidit en assenyalar que s’ha de pensar en una campanya, en col·laboració amb Turisme de Lleida, que serveixi per captar aquest target i reforçar la imatge de la ciutat.
Cerdà s’ha posat a disposició del sector i s’ha compromès a dinamitzar la ciutat per tal que el turisme en general i l’hostaleria en particular en puguin treure un benefici concret i ha afirmat “entomo establir un calendari de reunions habituals amb el sector per copsar la situació i definir plegats les estratègies”.
El sector hoteler de Lleida, de la mà de la Federació d’Hostaleria, ha comentat que no hi podrà haver valoracions sobre els efectes de la covid-19 en el seu àmbit fins a finals d’any i s’ha recordat l’aturada de l’activitat congressuals, tant a la Universitat de Lleida com a La Llotja, o la paralització del calendari de Fira de Lleida.
Els hotelers de Lleida han apostat per treballar en comú, unificar els criteris de salut i seguretat, i aconseguir que Lleida sigui una ciutat amb absolutes garanties sanitàries.
Cada establiment ha posat de manifest la seva sensació d’inseguretat davant la situació actual i s’ha plantejat la incertesa que suposa el nou marc de salut i higiene que marcarà la progressiva tornada a la normalitat. Els hotelers també han posat en evidència que el perfil de persona turista que visitarà Lleida en els propers mesos serà de l’estat espanyol. En aquest sentit, han coincidit en assenyalar que s’ha de pensar en una campanya, en col·laboració amb Turisme de Lleida, que serveixi per captar aquest target i reforçar la imatge de la ciutat.
Cerdà s’ha posat a disposició del sector i s’ha compromès a dinamitzar la ciutat per tal que el turisme en general i l’hostaleria en particular en puguin treure un benefici concret i ha afirmat “entomo establir un calendari de reunions habituals amb el sector per copsar la situació i definir plegats les estratègies”.
El sector hoteler de Lleida, de la mà de la Federació d’Hostaleria, ha comentat que no hi podrà haver valoracions sobre els efectes de la covid-19 en el seu àmbit fins a finals d’any i s’ha recordat l’aturada de l’activitat congressuals, tant a la Universitat de Lleida com a La Llotja, o la paralització del calendari de Fira de Lleida.
Els hotelers de Lleida han apostat per treballar en comú, unificar els criteris de salut i seguretat, i aconseguir que Lleida sigui una ciutat amb absolutes garanties sanitàries.