La Paeria col·labora en la campanya #somsupercistella del Banc dels Aliments de Lleida
Ha sorgit d’una iniciativa ciutadana i s’orienta a la captació de fons per abastir les persones usuàries habituals i les que ara es troben en situació de pobresa sobrevinguda
El Banc dels Aliments de Lleida ha iniciat la campanya #somsupercistella, que ha sorgit de la iniciativa ciutadana i que està orientada a la captació de fons. L’Ajuntament de Lleida, i com una acció més de la Xarxa de Solidaritat Lleida, hi col·labora i ajuda en la gestió per coordinar i unificar les iniciatives per fer front a les situacions de vulnerabilitat causades per la crisi social i sanitària sorgida per la Covid-19. La campanya té un doble objectiu. D’una banda, seguir abastint les persones usuàries habituals dels serveis del Banc dels Aliments. De l’altra, atendre les necessitats de les persones que ara es troben en una situació de pobresa sobrevinguda.
La Supercistell(a) és l’heroïna que les persones porten dins. Aquest personatge apel·la, en relat de conte, a la importància de compartir, d’ajudar a qui ho necessita i al valor de solidaritat com a justícia social. Es vol contribuir al benestar futur de les persones, partint de la base que cal cobrir les seves necessitats bàsiques. La campanya neix de la coresponsabilitat ciutadana. La consultora en estratègia empresarial i formadora, Anna Maria Doladé, ha estat l’impulsora, aportant la seva experiència de manera altruista.
La campanya Tots i totes #somsupercistella es representa amb la imatge d’una cistella carregada d’aliments bàsics i frescos que es poden fer arribar des de casa al Banc dels Aliments. L’aportació es pot fer a través del web de l’entitat, clicant el botó “Vull ser Supercistell(a)” i introduint l’import que es vol fer com a donatiu. Per a més informació, consultar el web de la campanya del Banc dels Aliments. A més, la difusió, amb el hashtag #somsupercistella, està dissenyada també per fer-la en xarxes.
La Supercistell(a) és l’heroïna que les persones porten dins. Aquest personatge apel·la, en relat de conte, a la importància de compartir, d’ajudar a qui ho necessita i al valor de solidaritat com a justícia social. Es vol contribuir al benestar futur de les persones, partint de la base que cal cobrir les seves necessitats bàsiques. La campanya neix de la coresponsabilitat ciutadana. La consultora en estratègia empresarial i formadora, Anna Maria Doladé, ha estat l’impulsora, aportant la seva experiència de manera altruista.
La campanya Tots i totes #somsupercistella es representa amb la imatge d’una cistella carregada d’aliments bàsics i frescos que es poden fer arribar des de casa al Banc dels Aliments. L’aportació es pot fer a través del web de l’entitat, clicant el botó “Vull ser Supercistell(a)” i introduint l’import que es vol fer com a donatiu. Per a més informació, consultar el web de la campanya del Banc dels Aliments. A més, la difusió, amb el hashtag #somsupercistella, està dissenyada també per fer-la en xarxes.