<bound method DexterityContent.Title of <NewsItem at /fs-paeria/paeria/ca/actualitat/noticies/33422>>.

Turisme de Lleida vol atreure visitants amb la reorientació promocional de la Xarxa de Ciutats AVE

L’assemblea de l’associació dirigeix tot el seu pla d’acció al mercat interior, principal nínxol de turistes a Lleida La Xarxa ha suspès totes les accions promocionals internacionals a fires, workshops i altres campanyes davant la crisi del Covid-19 El president de Turisme de Lleida, Paco Cerdà, diu que aquesta és una gran oportunitat per donar a conèixer la nostra ciutat i reactivar l’economia, el comerç i el sector que mou el turisme

L’assemblea de l’associació dirigeix tot el seu pla d’acció al mercat interior, principal nínxol de turistes a Lleida La Xarxa ha suspès totes les accions promocionals internacionals a fires, workshops i altres campanyes davant la crisi del Covid-19 El president de Turisme de Lleida, Paco Cerdà, diu que aquesta és una gran oportunitat per donar a conèixer la nostra ciutat i reactivar l’economia, el comerç i el sector que mou el turisme

Turisme de Lleida vol aprofitar el canvi d’orientació promocional que la Xarxa de Ciutats AVE realitzarà enguany en el mercat turístic per a la captació i atracció de nous visitants. Aquesta setmana, l’assemblea de l’associació que aplega els municipis amb servei de tren d’alta velocitat, a la qual va assistir la secretaria d’Estat per al Turisme, Isabel Maria Oliver, va decidir fer un gir al seu pla d’acció conjunta, abandonant totes les accions de divulgació i promoció dirigides al mercat internacional i adreçar-les al mercat interior.

Aquesta decisió, que s’ha pres davant la crisi provocada pel Covid-19 i la renúncia a captar visitants en altres països per les limitacions en la mobilitat, suposa abandonar totes les accions en fires, workshops i altres iniciatives promocionals a l'exterior, per abocar tots els recursos previstos a les mateixes accions però entre els potencials turistes de l’Estat.
La decisió ha estat acollida amb entusiasme a Turisme de Lleida, que veu una oportunitat per atreure visitants, ja que la ciutat es nodreix majoritàriament del turisme estatal. El president de Turisme de Lleida, Paco Cerdà, creu que “aquest sector no deixarà de moure’s, i si no pot fer-ho en altres països, buscarà atractius en el nostre. Amb un altaveu més potent amb les campanyes de la Xarxa de Ciutats AVE i centrats en el mercat interior, Lleida n’ha de sortir beneficiada i nosaltres estem disposats a treballar per aprofitar aquesta oportunitat, que no només beneficia al sector turístic, sinó a tota l’economia de la ciutat”, ha dit. Tall de veu P. Cerdà.
Aquest Pla d’Acció de la Xarxa de Ciutats AVE compta amb la col·laboració de l’operadora ferroviària Renfe, que també s’ha compromès a recolzar-lo amb tarifes més competitives pel llançament de paquets turístics en combinació amb els ajuntaments. Turisme de Lleida ja ha començat a treballar en aquesta línia, amb la possibilitat d’incloure visites i itineraris gratuïts dins dels paquets turístics conjunts.