L'Oficina Municipal d'Informació a les persones Consumidores de l'Ajuntament de Lleida reobre dilluns, 8 de juny
El servei atendrà presencialment, però només amb cita prèvia i amb aforament limitat a la sala d'espera
El servei atendrà presencialment, però només amb cita prèvia i amb aforament limitat a la sala d'espera
L'Oficina Municipal d'Informació a les persones Consumidores (OMIC) recupera el servei d'atenció presencial a la ciutadania, a partir de dilluns, 8 de juny, a les dependències de la regidoria de Consum, Comerç i Mercats a l'edifici de Mercolleida, a Pardinyes. El servei, que fins ara s'ha ofert igualment en format virtual i telefònic, recupera l'atenció presencial en horari de 9 h del matí a 14 h de la tarda, però només per a les persones que demanin cita prèvia. D'aquesta manera, la ciutadania que consideri que hi ha consultes o tràmits relacionats amb el consum que no poden resoldre en línia o per telèfon, tornarà a disposar del punt d'atenció presencial a l'OMIC.
La regidoria ha adaptat les dependències de Consum amb totes les mesures de prevenció i seguretat sanitària fixades per la normativa de salut arran de l'epidèmia de la Covid-19, incloent-hi les corresponents mampares de metacrilat per separar els treballadors dels usuaris i la disponibilitat de gel hidroalcohòlic per a desinfecció de mans. Així, amb 2 punts d'atenció i un màxim d'una persona a la sala d'espera, es preserva la salut dels usuaris del servei, també dels funcionaris d'atenció al públic i se segueixen escrupolosament els plans de desconfinament aprovats per l'Ajuntament de Lleida.
La regidoria de Consum, Comerç i Mercats recorda que és obligatori l'ús de mascareta. Sempre que sigui possible, cal evitar les visites amb acompanyants i caldrà portar a mà el document identificatiu, que es requerirà a l'entrada.
Les persones que necessitin contactar amb l'OMIC per demanar cita prèvia, ho poden fer trucant al telèfon 973700424 o per correu electrònic a omic.lleida@paeria.cat.