La Paeria agrupa en un únic tràmit la cita prèvia de diferents serveis municipals per millorar-ne la gestió

D’aquesta manera, es vol facilitar l’accés als serveis de l’administració que ofereixen atenció ciutadana, perquè resulti més fàcil i àgil demanar dia i hora per fer tràmits o consultes

L’Ajuntament de Lleida ha unificat la sol·licitud de cita prèvia a diferents serveis municipals per millorar-ne la gestió. S’ha habilitat el tràmit de cità prèvia a l’espai de Carpeta Ciutadana, amb el llistat dels diversos departaments que tenen disponible aquesta opció perquè demanar dia i hora sigui més fàcil i àgil. La regidora de Participació Ciutadana, Elena Ferre, ha remarcat que l’Ajuntament està desenvolupant vàries eines per millorar l’atenció ciutadana i perquè l’administració sigui de fàcil accés i propera. La voluntat és posar la tecnologia al servei de les persones per oferir canals de gestió i de comunicació amb la ciutadania i estretir vincles de relació.
Els serveis que tenen activat la sol·licitud de cita prèvia i que ara s’han recollit en un mateix espai web per facilitar-ne la tramitació són: l’Oficina de Gestió i Atenció Tributària (OGAT), l’Oficina Municipal d’Atenció Ciutadana (OMAC), les Escoles Bressol, l’Oficina Municipal d’Escolarització (OME i Estudis Post-Ogligatoris (Cicles Grau Mitjà i Superior i Batxillerat), el Servei d’Acollida Municipal (SAM), el Servei d’Atenció Integral (SAI), Oficina Municipal d’Informació a les persones Consumidores(OMIC) i la sol·licitud de cita amb un tècnic/a de la Secció de Llicències.
El tràmit habilitat es pot consultar aquí: https://tramits.paeria.cat/Ciutadania/DetallTramit.aspx?IdTema=50&IdTramit=1927 
Les esmentades oficines municipals estan obertes a l’atenció al públic amb cita prèvia. També es pot fer ús de l’opció de la sol·licitud genèrica per a aquelles gestions que no tenen un tràmit online específic. Igualment, per a les sol·licituds tributàries es pot fer a través de l’Oficina Virtual Tributària.