Experiència per Experiència, a La Llotja

Proposta que convida el públic a relatar la seva vivència del teatre i palau de congressos amb motiu del seu desè aniversari

La Llotja convida la ciutadania a explicar la seva connexió emocional amb l’equipament en el seu desè aniversari. Els tinents d’alcalde Jaume Rutllant i Paco Cerdà han presentat avui Experiència per Experiència, una proposta que anima tothom a compartir a través d’Instagram (històries) i altres xarxes socials curiositats i vivències lligades al teatre i palau de congressos.

Els participants entraran en un sorteig on els premis estaran estretament lligats a La Llotja, des d’entrades a un concert, visites al bakcstage, assistència a proves de so, etc.

El tinent d’alcalde Paco Cerdà ha explicat que “amb aquesta proposta, la Llotja vol retornar al seu públic una nova experiència que també perduri en el temps”. Cerdà ha informat que la iniciativa forma part d’una campanya que s’estendrà fins a la tardor dedicada als 10 anys de vida d’aquest equipament escènic, que acull des d’espectacles a congressos passant per casaments, orles i moltes altres activitats.

“Per a espais arquitectònics singulars com La Llotja, ha de passar un temps perquè acabin tenint ànima, que la dona, lògicament, la gent que ve a fer-hi activitats, a veure espectacles. I la manera de recuperar bona part d’aquest esperit que s’ha anat generant a la ciutat a través de La Llotja és explicant la teva experiència”, ha explicat Jaume Rutllant.

El regidor de Ciutat i Cultura ha afegit: “es tracta de donar una consistència emocional a un espai que volem que sigui central, important i significatiu. Volem que la gent s’estimi molt la Llotja”.