La Paeria es compromet a treballar conjuntament amb els col·lectius d’usuaris de la bicicleta i dels vehicles de mobilitat personal per avançar en una mobilitat més sostenible
L’alcalde Miquel Pueyo i el regidor de Mobilitat i Trànsit, Joan Ramon Castro, s’han reunit aquesta tarda amb els representants del col·lectiu BACC i de l’associació VMP
L’ Ajuntament de Lleida s’ha compromès a continuar avançar en millores per promoure una mobilitat més sostenible i en un model on no predomini el vehicle de combustió en detriment dels vianants, bicicletes i altres elements de mobilitat.
Els representants del col·lectiu BACC (Bicicleta Club de Catalunya) i VPM Lleida (Associació de Vehicles de Mobilitat Personal) han demanat a l’Ajuntament que continuï aplicant mesures decidides per afavorir la pacificació del trànsit i ha valorat positivament les reunions periòdiques que es realitzen en el marc de la Mesa de Mobilitat. L’alcalde de Lleida, Miquel Pueyo, ha recordat que dins del programa de govern i dels objectius de mobilitat ja hi figurava impulsar un nou model de trànsit i vialitat més sostenibles. En aquest sentit, Pueyo ha destacat que la pandèmia de la Covid-19 també ha contribuït a conscienciar la població sobre nous models de mobilitat que siguin més saludables i, a la vegada, segurs. Pueyo ha remarcat que l’Ajuntament de Lleida treballarà perquè la nova mobilitat promogui que “grans i petits puguin realitzar desplaçaments per la ciutat en bicicleta o altres elements que no siguin el cotxe, de manera segura”. La modificació de l’ordenança de trànsit per a que els carrers de la ciutat, de forma general, siguin zones 30, és un “pas important” però ha expressat que es continuarà treballant per afavorir un canvi de model adaptat a la Lleida del s.XXI.
A la reunió hi ha assistit també el regidor de Mobilitat, Vialitat, Trànsit i Horta, Joan Ramon Castro.
Els representants del col·lectiu BACC (Bicicleta Club de Catalunya) i VPM Lleida (Associació de Vehicles de Mobilitat Personal) han demanat a l’Ajuntament que continuï aplicant mesures decidides per afavorir la pacificació del trànsit i ha valorat positivament les reunions periòdiques que es realitzen en el marc de la Mesa de Mobilitat. L’alcalde de Lleida, Miquel Pueyo, ha recordat que dins del programa de govern i dels objectius de mobilitat ja hi figurava impulsar un nou model de trànsit i vialitat més sostenibles. En aquest sentit, Pueyo ha destacat que la pandèmia de la Covid-19 també ha contribuït a conscienciar la població sobre nous models de mobilitat que siguin més saludables i, a la vegada, segurs. Pueyo ha remarcat que l’Ajuntament de Lleida treballarà perquè la nova mobilitat promogui que “grans i petits puguin realitzar desplaçaments per la ciutat en bicicleta o altres elements que no siguin el cotxe, de manera segura”. La modificació de l’ordenança de trànsit per a que els carrers de la ciutat, de forma general, siguin zones 30, és un “pas important” però ha expressat que es continuarà treballant per afavorir un canvi de model adaptat a la Lleida del s.XXI.
A la reunió hi ha assistit també el regidor de Mobilitat, Vialitat, Trànsit i Horta, Joan Ramon Castro.