La Paeria renovarà la targeta de resident de zona blava on-line
Es vol minimitzar els riscos davant la situació sanitària de la Covid-19 Les sol·licituds per a l’actualització es poden tramitar del 2 al 15 de gener
Es vol minimitzar els riscos davant la situació sanitària de la Covid-19 Les sol·licituds per a l’actualització es poden tramitar del 2 al 15 de gener
L’Ajuntament de Lleida renovarà la tarja de resident de zona blava per mitjans que no comportin la seva presència física. El termini per realitzar aquest tràmit comença el 2 de gener i finalitza el dia 15 de gener. L’autorització de resident de zona blava té validesa per un any.
La renovació de la condició de resident de zona blava és un tràmit senzill i intuïtiu, que no requereix de certificat digital, i solament cal emplenar informacions bàsiques com el domicili d’empadronament, les dades del vehicle o autoritzar la Paeria a accedir a les dades sobre el pagament de multes i la base de dades de Trànsit. La petició es pot fer directament al web de tràmits de la Paeria.
Les persones que necessitin suport per realitzar el tràmit poden contactar amb l’OMAC on se’ls informarà i ajudarà a omplir les caselles per a fer la renovació. Ho poden fer adreçant-s’hi per mitjà del correu electrònic gestions-omac@paeria.es o al telèfon 973 678 060. Més informació a https://omac.paeria.cat/
Les targetes de resident de l’exercici 2020 tindran validesa fins que la persona sol·licitant hagi rebut el document de cobrament per fer el pagament de la targeta de resident del 2021.