Fira de Lleida aposta per la seva digitalització

Amb la transformació del sector arran de la Covid-19, l’entitat firal treballa en l’impuls de productes i serveis que ajudin a arribar al mercat La institució està preparada sanitàriament i digitalment per a la fira agrària de Sant Miquel i Municipàlia, els certàmens més importants que acull

Fira de Lleida continuarà apostant per la seva digitalització. La situació de pandèmia ha obligat el sector a reinventar-se i la tecnologia és una de les claus per seguir avançant en aquesta transformació. Per això, l’entitat firal treballa en l’impuls de productes i serveis que ajudin a arribar al mercat. El paer en cap, Miquel Pueyo, ha presidit la reunió d’avui del Patronat de la Fundació de Fira de Lleida, que s’ha fet telemàticament i ha comptat amb l’assistència del vicepresident, Jaume Salto, i el director general, Oriol Oró, així com amb la tinent d’alcalde Jordina Freixanet, i el conjunt de vocals del patronat.

En aquesta reunió, s’ha valorat l’evolució de la pandèmia i dels protocols i mesures que s’han d’anar aplicant, per analitzar la celebració de futurs esdeveniments. En aquest sentit, la Fira està preparada, si les circumstàncies i les autoritats sanitàries així ho permeten, per a dos dels certàmens més importants que acull: la fira agrària de Sant Miquel i Municipàlia.

En la reunió d’aquest dimecres, s’ha donat compte de la situació econòmica de l’ens i s’ha aprovat demanar un crèdit ICO, per si la celebració de fires que podrien organitzar-se queda condicionada per la situació de covid-19.