L’IMO ‘obre portes’ a joves al món laboral amb una acció formativa sobre Comunicació Digital

L’activitat, que forma part del projecte Singulars, s’ha centrat en la figura del Comunity Manager per gestionar la marca empresarial a la xarxa

L’Institut Municipal d’Ocupació Salvador Seguí ha ofert una acció formativa sobre Comunicació Digital a joves que estiguessin interessants en desenvolupar tasques laborals vinculades a la figura del Community Manager. És un professional amb múltiples competències i habilitats vinculades a la gestió d’una marca empresarial a la xarxa.
L’activitat, que s’ha fet aquest mes a les instal·lacions de l’IMO, ha anat a càrrec de Magicseo. La seva responsable d’Atenció al client, Sandra Spataru, i la directora de Màrqueting i Comunicació, Agustina Simonelli, han tramès coneixements i expertesa sobre el tema. A més, han fet reflexionar els assistents sobre la recerca de feina i la situació social que es viu actualment en un sector molt competitiu, on prenen rellevància les aptituds personals per desenvolupar un treball productiu i satisfactori personalment.
L’Institut Municipal d’Ocupació (IMO) Salvador Seguí ofereix al jovent acompanyament, orientació professional i continuïtat educativa en el marc de Singulars. És un projecte que desenvolupa amb el centre de formació d’idiomes Versailles i la fundació Verge Blanca. Singulars està subvencionat pel Servei Públic d'Ocupació de Catalunya, el Ministeri de Treball i Economia social i el Fons Social Europeu, en el marc de la Iniciativa d'Ocupació Juvenil. Singulars, que a l’IMO s’ofereix com ‘Obrint portes’ està adreçat a persones joves menors de 30 anys, inscrites al Sistema de Garantia Juvenil i al SOC..