24 micro i petites empreses reben assessorament empresarial per mitjà del projecte ‘Impulsem Lleida’
Finançat per la Paeria i realitzat en col·laboració amb la Cambra de Comerç
La Cambra de Comerç i Indústria de Lleida ha acollit aquesta tarda la presentació del projecte ‘Impulsem Lleida’, una acció finançada per l’Ajuntament de Lleida amb la col·laboració de la Cambra de Comerç i Indústria de Lleida en el marc de les actuacions per donar suport al teixit empresarial de la ciutat davant l’impacte de la Covid-19.
El projecte té com a objectius augmentar la competitivitat de teixit empresarial de Lleida, aturar la desaparició de negocis i evitar l’augment de l’atur i promoure la dinamització econòmica i social de la ciutat. El programa s’ha adreçat especialment a microempreses, petites i mitjanes empreses i autònoms.
A través d’aquest programa s’han fet diagnosis individuals per a repensar el model de negoci a comerços de la ciutat, s’han organitzat accions formatives a demanda i també s’han dut a terme estudis de relleu generacional a empreses. Aquesta anàlisi s’ha estructurat en quatre àrees: àrea de gestió, entorn i imatge externa de l’establiment, interior de l’establiment, comunicació i màrqueting.
Les diagnosis individuals tenen com a finalitat impulsar una cultura d’innovació en les petites i mitjanes empreses per promocionar el seu potencial de desenvolupament i innovació per aconseguir un creixement econòmic sostingut. Per a l’elaboració del projecte s’ha comptat amb la participació de 24 empreses de la ciutat.
Ha presidit la presentació del projecte el tinent d’alcalde i regidor de Promoció Econòmica Paco Cerdà, juntament amb el president de la Cambra de Comerç, Jaume Saltó, Josep Ramon París, Secretari General de la Cambra, i els regidors Marta Gispert, Carme Valls, David Melé i Sergio González.
El projecte té com a objectius augmentar la competitivitat de teixit empresarial de Lleida, aturar la desaparició de negocis i evitar l’augment de l’atur i promoure la dinamització econòmica i social de la ciutat. El programa s’ha adreçat especialment a microempreses, petites i mitjanes empreses i autònoms.
A través d’aquest programa s’han fet diagnosis individuals per a repensar el model de negoci a comerços de la ciutat, s’han organitzat accions formatives a demanda i també s’han dut a terme estudis de relleu generacional a empreses. Aquesta anàlisi s’ha estructurat en quatre àrees: àrea de gestió, entorn i imatge externa de l’establiment, interior de l’establiment, comunicació i màrqueting.
Les diagnosis individuals tenen com a finalitat impulsar una cultura d’innovació en les petites i mitjanes empreses per promocionar el seu potencial de desenvolupament i innovació per aconseguir un creixement econòmic sostingut. Per a l’elaboració del projecte s’ha comptat amb la participació de 24 empreses de la ciutat.
Ha presidit la presentació del projecte el tinent d’alcalde i regidor de Promoció Econòmica Paco Cerdà, juntament amb el president de la Cambra de Comerç, Jaume Saltó, Josep Ramon París, Secretari General de la Cambra, i els regidors Marta Gispert, Carme Valls, David Melé i Sergio González.