Turisme de Lleida informa el seu Consell Rector de l’estat de comptes anuals i dels projectes en marxa
Es treballa en el Pla Estratègic de l'ens i en una campanya comunicativa que enaltirà els valors dels lleidatans i lleidatanes
Es treballa en el Pla Estratègic de l'ens i en una campanya comunicativa que enaltirà els valors dels lleidatans i lleidatanes
El president de Turisme de Lleida, Paco Cerdà, ha presidit avui la reunió del Consell Rector de l’organisme en la qual s’ha informat les conselleres i els consellers de l’estat de comptes anuals de Turisme de Lleida.
En el context de la reunió, Cerdà ha destacat les línies de treball que s'estan tirant endavant i que es concreten en la imminent licitació de diferents iniciatives de gran repercussió, com són el Pla Estratègic de Turisme de Lleida i una acció comunicativa pensada per a l’enaltiment dels valors que caracteritzen les lleidatanes i lleidatans, de la qual s'està elaborant ara el plec de prescripcions tècniques i administratives. Cerdà ha explicat que es tracta d’una “acció comunicativa basada en la forta presència de l’autoestima i que hem cregut necessària en els temps convulsos que continuem vivint". "Volem expandir la riquesa que tenim, però també la riquesa que som com a col·lectiu”, ha afirmat.
A més, Turisme de Lleida també està acabant els treballs jurídics per a la licitació de diferents modalitats de rutes turístiques, orientades cap al públic de turisme familiar i de natura, i que es concreten en diferents iniciatives vinculades al projecte Raimat Natura, a la potenciació de les rutes per l’Horta de Lleida i a un nou centre BTT. El segell que ho unifica és la idea del turisme agrointel·ligent.
Finalment, també s’ha explicat davant del Consell Rector que Turisme de Lleida està participant en els treballs per a la licitació per a la reobertura del bar cafeteria de la Seu Vella de Lleida.