<bound method DexterityContent.Title of <NewsItem at /fs-paeria/paeria/ca/actualitat/noticies/35138>>.

Entrades exhaurides per a "La Novena de Beethoven" de l’OSV a l’Auditori

Aquest diumenge, a les 19.00 hores, en el marc de la programació de LaTemporada Lleida

Aquest diumenge, a les 19.00 hores, en el marc de la programació de LaTemporada Lleida

Les entrades per al concert “La Novena de Beethoven” que oferirà l’Orquestra Simfònica del Vallès aquest diumenge, 30 de maig, a les 19.00 hores, a l’Auditori Municipal Enric Granados, en el marc de la programació de LaTemporada Lleida s’han exhaurit.

El públic de Lleida podrà gaudir de l'obra més universal i humanista de totes: la Simfonia núm. 9, en Re menor, op. 125, "Coral" de Beethoven, sota la batuta del director titular de l'OSV, Xavier Puig, que comptarà amb les veus solistes de Núria Vilà (soprano), Tànit Bono (mezzosoprano), Roger Padullés (tenor) i Carles Pachón (baix) i la participació del Cor Lieder Càmera (Josep Vila, director) i la Coral Cantiga (Pep Prats, director). Abans, el públic escoltarà l'obertura del ballet Hercule et Omphale, de Fernando Sor.

Proper concert a l’Auditori: Quartet Teixidor amb Carles Marigó

El proper concert a l’Auditori Municipal Enric Granados serà el proper dijous, 3 de juny, a les 20.00 hores, a càrrec del Quartet Teixidor amb Carles Marigó

El Quartet Teixidor i el pianista Carles Marigó col·laboren per primera vegada per oferir un concert format per obres de Mozart i Fauré. Mozart va abordar la composició dels seus dos quartets amb piano quan el gènere era encara pràcticament desconegut. El primer, acabat l’any 1785, va sorprendre al públic vienès pel caràcter tràgic i fosc, ja anunciat de bon començament per l’uníson que obra la peça.

A la segona part, el públic viatjarà a la França de l’últim terç del segle XIX amb la figura de Gabriel Fauré. Frontissa entre el Romanticisme i els nous llenguatges del segle XX (fou deixeble de Saint-Saëns i mestre de Ravel), en la seva música demostra una forta personalitat i una nova manera d’expressar-se que podrem percebre clarament en el Quartet en sol menor, escrit immediatament abans del seu famós Rèquiem.