Pas endavant per a la redefinició i reactivació del turisme a la ciutat de Lleida
Surt a licitació el contracte per a la creació del Pla Estratègic de Turisme de Lleida 2022-2025
Surt a licitació el contracte per a la creació del Pla Estratègic de Turisme de Lleida 2022-2025
El perfil del contractant de Turisme de Lleida, l’organisme autònom de promoció turística de l’Ajuntament de Lleida, publica avui la licitació del contracte de serveis per a la creació del Pla Estratègic de Turisme de Lleida 2022-2025. El tinent d’alcalde de Promoció Econòmica i president de Turisme de Lleida, Paco Cerdà, ha posat de manifest la tasca ingent que hi ha darrere d’aquest document que assenta les bases per a l’elaboració del Pla de treball que determinarà el futur del turisme per a la ciutat. Tall de veu de Paco Cerdà
El Pla Estratègic de Turisme de Lleida esdevindrà una oportunitat per tal de redefinir i reactivar el turisme a la ciutat de Lleida, la qual cosa es concreta en una millora d’oportunitats i una adequació al context actual. També prendrà consistència l’impuls de nous projectes vinculats als fons Next Generation i la recuperació i dinamització de diferents programes, entre altres, la posada en marxa del Programa de Partenariat de Turisme de Lleida.
El Pla Estratègic de Turisme de Lleida 2022-2025 definirà, entre d'altres aspectes, la planificació estratègica d’un model de desenvolupament turístic intel·ligent i sostenible per a Lleida. També accions realistes que, en l'horitzó 2030, reforcin la consideració de Lleida com a centre turístic de referència, a partir de les diferents circumstàncies que la fan única.
Trobareu el detall de la informació sobre aquesta licitació en aquest enllaç.