Turisme de Lleida licita una nova campanya de sensibilització per a la ciutat
Té com a objectiu reforçar els atributs de la proposta turística de Lleida com una destinació de referència en turisme d’interior
El perfil del contractant de Turisme de Lleida, l’organisme autònom de promoció turística de l’Ajuntament de Lleida, publica la licitació del contracte del servei de creació d’una acció de sensibilització temporal en forma de campanya de comunicació.
La campanya busca reforçar els atributs de la proposta turística de Lleida com una destinació de referència en turisme d’interior amb uns valors identificables i reconeguts. També es posa en valor aconseguir la diferenciació a través del to comunicatiu i la creativitat per potenciar l’interès cap a Lleida com a reclam cap a una ciutat renovada i culturalment atractiva, gastronòmicament interessant i socialment acollidora, entre altres aspectes.
La campanya ha de ser capaç de generar autoestima i atractivitat, internes i externes, lluny de tòpics i prejudicis. En definitiva, donar visibilitat als valors reals de Lleida tot contrarestant qualsevol imatge negativa o estigmatitzada.
Les empreses interessades a presentar-se a aquesta licitació trobaran tota la informació i poden formalitzar el tràmit al següent enllaç.
Nou empreses opten al concurs públic per elaborar el Pla Estratègic de Turisme de Lleida 2022 -2025
A principis de setembre, Turisme de Lleida també va licitar el contracte per a la creació del Pla Estratègic de Turisme de Lleida 2022 – 2025 al qual s’hi han presentat 9 empreses.
El Pla Estratègic de Turisme de Lleida 2022-2025, definirà, entre altres aspectes, la planificació estratègica d’un model de desenvolupament turístic intel·ligent i sostenible per a Lleida. També accions realistes que, en l'horitzó 2030, reforcin la consideració de Lleida com a centre turístic de referència, en què tant la seva disposició, com ubicació, com les circumstàncies la fan única.