La Fundació del Paisatge treballarà per la difusió de la marca Horta i per la captació de patrocinis
El Patronat ha aprovat el pla de treball i el pressupost d’aquest ens municipal
El Patronat ha aprovat el pla de treball i el pressupost d’aquest ens municipal
La Fundació del Paisatge de Lleida prioritzarà en el seu pla de treball per a l’any vinent la divulgació i la difusió de la marca “Horta de Lleida” com a segell de qualitat per als productors de Lleida, per tal de promoure la seva diferenciació per part del consumidor i aconseguir un impacte positiu en l’economia local. S’elaborarà un pla de comunicació amb les accions a desenvolupar.
Aquesta és una de les línies principals d’aquest pla de treball, que es va aprovar en la reunió del Patronat de la Fundació celebrada ahir, i que també inclou l’elaboració d’un pla estratègic de patrocini per tal de captar i mantenir patrocinadors que financin projectes de millora del paisatge de Lleida. Està previst crear un dossier de patrocini i es dissenyaran accions per reforçar la relació amb els patrocinadors.
Una altra de les apostes importants de cara a l’any vinent serà la creació d’una campanya de comunicació a favor del Turó i l’entorn de la Seu vella, que tindrà com a públic objectiu la ciutadania de Lleida i se centrarà a divulgar accions com el pla de manteniment del monument.
A més, la Fundació també seguirà vetllant per l’aplicació de l’ordenança del paisatge de Lleida, amb una especial incidència en els aspectes que generen un impacte més negatiu en el paisatge de la ciutat.
El Patronat també va aprovar el pressupost de l’ens per a l’any vinent, que serà de 85.500 euros.