Lleida, present a l'Assemblea General de la Red de Ciudades AVE a Sevilla
Com a membre d'aquesta xarxa de promoció turística entorn de l'alta velocitat. De cara al 2022 es planteja fer un gir més comercial i potenciar les destinacions de la xarxa perquè formin part de les agendes d'influencers i bloggers rellevants. També potenciar la marca al mercat francès
Com a membre d'aquesta xarxa de promoció turística entorn de l'alta velocitat. De cara al 2022 es planteja fer un gir més comercial i potenciar les destinacions de la xarxa perquè formin part de les agendes d'influencers i bloggers rellevants. També potenciar la marca al mercat francès
El tinent d'alcalde i president de Turisme de Lleida, Paco Cerdà, ha assistit a l'assemblea general de la Red de Ciudades AVE que s'ha celebrat, avui, a Sevilla. Lleida, com a membre nat d'aquesta xarxa de promoció turística al voltant de l'alta velocitat, forma part de l'informe anual que publica la xarxa i participa en les propostes de comunicació, comercialització i calendari de cara a l'any vinent 2022.
En el decurs de l'assemblea s'ha posat de manifest que, tot i els temps incerts que ha comportat la situació de pandèmia, s'ha continuat apostant per fer promoció de la xarxa en diferents formats com ara workshops, webinars o en presentacions de diferents formats a mercats interns i internacionals.
En el pla d'accions per al 2022 es planteja fer un gir més comercial a la promoció en general, mentre es treballa a partir de press trips i fam trips temàtics (premsa i familiarització) que serveixen per potenciar les destinacions i formin part de les agendes d'influencers i bloggers rellevants.
Pel que fa a la ciutat de Lleida, l'any 2022, la Red de Ciudades AVE impulsarà la creació de paquets turístics que vinculin diferents ciutats de la xarxa com, per exemple, aprofitar un pont que permeti visitar Lleida i també Tarragona. S'aposta per la potenciació definitiva de les ciutats per on passa el Camí de Sant Jaume per promocionar-les a escala internacional aprofitant l'any Xacobeo. Lleida també es beneficiarà de l'objectiu de fixar la marca Ciudades AVE a un mercat tan pròxim i permeable com és el mercat francès. I, finalment, es reforçarà la solvència del tren com a mitjà de comunicació eficient i sostenible de cara a la captació de públics per als diferents esdeveniments lúdics, culturals o d'interès que es realitzin a les diferents ciutats de la xarxa.
La Red de Ciudades AVE tindrà estand específic a FITUR per primera vegada perquè l'objectiu principal és consolidar i fixar definitivament la marca Ciudades AVE.