L'alcalde assisteix a la jornada sobre la digitalització del comerç organitzada pel diari La Mañana

Pueyo ha destacat la importància que el sector complementi l'oferta presencial amb la incorporació d'eines digitals

El paer en cap, Miquel Pueyo, ha assistit aquest matí a la jornada "Del Baratillo al 2.0" organitzada pel diari La Mañana al CaixaFòrum Lleida i centrada a abordar els reptes que comporta la digitalització del sector comercial a les Terres de Lleida.

Pueyo ha destacat com el confinament a causa de l'impacte de la Covid-19 ha fet que "fins i tot els comerços petits i mitjans que no tenien presència a les xarxes s'adonessin que els calia un canal de comunicació digital amb els seus clients". "Crec que en aquests moments no es tracta només del debat entre la compra presencial i online, sinó que els comerços lleidatans que han entès millor la situació estan oferint al mateix temps l'experiència de la compra presencial que té uns valors afegits molt importants, però també la connexió en línia. Fins i tot el comerç més petit, la botiga més senzilla, però amb més ganes de tirar endavant ha de tenir aquesta presència digital i s'ha de servir de les eines digitals", ha assenyalat Pueyo.

La jornada ha comptat amb una conferència de l'expert en màrqueting Lluís Martínez Ribes, que ha estat presentat per la presidenta d'Ap! Lleida, Laia Rogel. El ponent ha destacat claus per a l'evolució del comerç, com la necessitat d'aprofitar la digitalització com un mitjà per a fer avançar el model de negoci i fer-lo més proper i adaptat als clients, que ja fa molt temps que són "online i offline" a la vegada i en tot moment.

També han assistit a la jornada el tinent d'alcalde de Promoció Econòmica i Emprenedoria, Paco Cerdà, i els regidors Fèlix Larrosa, Begoña Iglesias, Carme Valls i Xavi Palau.