Una vintena de productors de l’Horta participen en les sessions de formació de Turisme de Lleida
S’han fet 4 sessions, entre grupals i individuals, sobre creació i comercialització d’experiències turístiquesLes formacions han anat adreçades als productors i empreses de l’Horta que s’han implicat en l’operació de Turisme de Lleida dins del projecte PECT Inno4agro
S’han fet 4 sessions, entre grupals i individuals, sobre creació i comercialització d’experiències turístiquesLes formacions han anat adreçades als productors i empreses de l’Horta que s’han implicat en l’operació de Turisme de Lleida dins del projecte PECT Inno4agro
El tinent d’alcalde i president de Turisme de Lleida, Paco Cerdà, ha participat aquest dimarts en la darrera sessió formativa impulsada per Turisme de Lleida per a productors i empreses de l’Horta de Lleida que s’han implicat en el projecte Operació 5 de Turisme Agrointel·ligent en el marc de l’Inno4agro. En aquesta sessió, a la Llotja, es van treballar eines per a la comercialització turística i es van posar damunt la taula elements útils perquè els productors de l’Horta puguin comercialitzar per diferents canals les activitats, experiències i productes turístics que creïn.
La jornada es va dividir en cinc blocs: identificació de les característiques dels canals de comercialització turística, tant genèrics com especialitzats; demandes imprescindibles d’aquestes empreses per comercialitzar els productes; descripció atributiva de l’experiència de les empreses adscrites al projecte INNO4AGRO; com comunicar les experiències i els productes adaptant-los a les actuals tendències sostenibles i, per últim, com mesurar els resultats de les col·laboracions esmentades.
Turisme de Lleida ha impulsat quatre 4 sessions formatives, entre grupals i individuals, sobre la creació i la comercialització d’experiències turístiques. Una vintena d’empreses agràries de tipologia diferent les han seguides, de manera presencial i telemàtica. Des del juliol, Turisme de Lleida ha acompanyat amb aquestes formacions les empreses ubicades en punts per on passen les noves rutes turístiques de Lleida, per ajudar-les a desenvolupar i comercialitzar productes sostenibles i innovadors. A més, cada empresa disposa d’un mínim de dues reunions individualitzades amb la finalitat que cadascuna d’elles consolidi el seu dossier de producte personalitzat.