Turisme de Lleida impulsa una nova mirada de la ciutat
Una vintena d’OPIS mostraran a l’estiu noves imatges promocionals de la ciutat de Lleida
Una vintena d’OPIS mostraran a l’estiu noves imatges promocionals de la ciutat de Lleida
Turisme de Lleida impulsa una nova mirada de la ciutat, que es visualitzarà a través d’imatges promocionals instal·lades en diferents espais estratègics. El tinent d’alcalde i president de Turisme de Lleida, Paco Cerdà, ha fet el seguiment de la instal·lació de la vintena d’imatges que la ciutadania trobarà distribuïdes pels OPIS de la ciutat durant els mesos d’estiu.
Les noves imatges renoven les fotografies que s’havien usat els darrers anys i reflecteixen noves òptiques per mirar el patrimoni arquitectònic com és la Seu Vella, el Castell Templer de Gardeny o les restes del Museu de la Paeria, entre altres. A més, hi ha un generós ventall d’imatges de la corona verda i sostenible que encercla la ciutat, en forma d’Horta de Lleida. També es posa en valor seu el patrimoni cultural, com el Museu de Lleida o la riquesa en gastronomia, des dels productes de proximitat, passant per la cuina elaborada o la coca de recapte.
A partir d’ara, aquestes imatges s’aniran difonent en les diferents aplicacions promocionals de Turisme de Lleida fora de la ciutat. I, alhora, es va valorar la conveniència d’exposar-ne un tast per diferents indrets de la ciutat perquè les lleidatanes i els lleidatans també prenguin consciència de les incontestables potencialitats turístiques de Lleida, ja sigui en termes de patrimoni, cultura, gastronomia i per les incomptables oportunitats que ofereix l’entorn natural de 19.000 hectàrees que encercla l’entorn urbà.