Turisme de Lleida treu a licitació la contractació del disseny, fabricació i subministrament de 62 balises informatives per a la ciutat
El projecte permetrà la substitució dels tòtems vells per uns altres de nous, que compleixin requisits de durabilitat, resistència i sostenibilitat Les noves fites hauran d’estar dotades d’elements tecnològics com ara beacons i incorporaran continguts en format àudio i videoguies
El projecte permetrà la substitució dels tòtems vells per uns altres de nous, que compleixin requisits de durabilitat, resistència i sostenibilitat Les noves fites hauran d’estar dotades d’elements tecnològics com ara beacons i incorporaran continguts en format àudio i videoguies
Turisme de Lleida ha tret avui a licitació la contractació del disseny, fabricació i subministrament de 62 balises informatives per a la ciutat de Lleida, que serviran per posar en valor el patrimoni, l’identificaran i permetran explicar les principals característiques dels edificis d'interès monumental de Lleida. La renovació de les fites és clau per a la millora i el desenvolupament de la imatge de la ciutat, com a producte i com a destinació turística.
S’ha de recordar que l’ens de promoció turística de la Paeria va instal·lar fa anys uns tòtems turístics que en l’actualitat es troben deteriorats a causa del pas del temps, manca de manteniment i d’actes de vandalisme. Turisme de Lleida ha treballat en aquest projecte que permetrà la substitució dels tòtems vells per uns altres de nous, que han de complir determinats requisits de durabilitat, resistència i sostenibilitat i que estiguin tractats per poder-los netejar i adequar si pateixen nous actes vandàlics.
A més, i en la línia de modernització i digitalització preferent en les actuacions i recursos de promoció turística de la ciutat, les balises estaran dotades d’elements tecnològics, com ara beacons, i en properes fases s’hi sumaran nous formats que permetin incorporar continguts en àudio i videoguies. D’aquesta manera, no només es facilita la informació amb valor afegit per a les persones usuàries, sinó que la fa totalment accessible i permet una gairebé total interacció.
El pressupost de licitació és de 25.656,84 euros (IVA inclòs).
Les empreses interessades a concórrer-hi tenen de termini fins al proper 21 d’octubre. La convocatòria és pública i està penjada al perfil del contractant.