Nous expositors promocionals que connecten Turisme de Lleida amb 100 entitats i empreses de la ciutat
Paco Cerdà ha destacat les tasques per consolidar l’aplicació per a telèfons mòbils “turisme 360”, que ja es pot descarregarTurisme de Lleida està tancant el seu Pla Estratègic amb l’horitzó 2025
Paco Cerdà ha destacat les tasques per consolidar l’aplicació per a telèfons mòbils “turisme 360”, que ja es pot descarregarTurisme de Lleida està tancant el seu Pla Estratègic amb l’horitzó 2025
El tinent d’alcalde i president de Turisme de Lleida, Paco Cerdà, ha presentat els nous expositors promocionals de Turisme de Lleida, que aniran incorporant i actualitzant el material de promoció de la ciutat. Actualment, el principal element promocional són les 26 rutes creades per a gaudir de les 19.000 hectàrees de l’Horta de Lleida i, més endavant, s’hi inclouran les visites guiades, el temps de floració, el maig fester o els diversos recursos turístics i períodes que generen atractivitat. Una cinquantena de representants d’empreses i entitats de la ciutat, que col·laboren amb Turisme de Lleida, ha assistit a l’acte celebrat a la Seu Vella.
Cerdà ha afirmat que “ens trobem en un moment d’especial vigor per a Turisme de Lleida i, per tant, per a la projecció i promoció de la ciutat”. El tinent d’alcalde ha subratllat que l’ens de promoció turística de l’Ajuntament de Lleida està en un “moment en què fa eclosió la feina feta els darrers mesos i que cal presentar en termes de futur, renovació i imatge.”
L’acte ha servit també per donar a conèixer l’aplicació per a telèfons mòbils Turisme 360º, que es pot descarregar en qualsevol format d’smartphone i que uneix la Plataforma Turisme 360 amb el conjunt de propostes i recursos generats des de Turisme de Lleida. Aquest organisme està tancant les línies d’actuació prioritàries del Pla Estratègic, amb l’horitzó 2025, perquè hi hagi unanimitat i el pla estableixi les línies de futur del model turístic per a la ciutat.
El president de l’ens ha recordat que el projecte de modernització i recanvi de les fites d’informació turística continua en període d’exposició pública fins al 20 d’octubre. Són 62 punts d’informació que substituiran els vells tòtems per un model nou de fita més durable, resistent i sostenible. Estaran dotades d’elements tecnològics com ara beacons i incorporaran continguts en format àudio i videoguies. Cerdà ha remarcat que durant aquest mandat s’ha actualitzat la imatge publicitària de Turisme de Lleida i que “ja ha arribat el punt de suficient maduresa per interpel·lar les empreses i entitats vinculades per recuperar el fil comunicatiu entre els autèntics agents i actors de promoció turística i la referència institucional d’aquest àmbit, Turisme de Lleida”.