Un finger dolç maridat amb cerversa, preludi de l’edició de la Fira CervisiaLleida 2022
El reboster sorgit del programa MasterChef, Víctor Gonzalo, i la beer sommelier, Sara Jiménez, han protagonitzat la demostració gastronòmica impulsada per la Regidoria de Promoció Econòmica i Emprenedoria.
El president de Turisme de Lleida, Paco Cerdà, acompanyat del president de la FECOLL, Ferran Perdrix, i d’una cinquantena de persones, han participat aquesta tarda en el showcooking del reboster Víctor Gonzalo i la Beer sommelier, Sara Jiménez, que ha impulsat la Regidoria de Promoció Econòmica i Emprenedoria de l’Ajuntament de Lleida en el marc de l’edició 2022 de la Fira CervisiaLleida que s’inaugura avui, i que enguany estrena ubicació a la plaça de La Llotja.
Durant la demostració, Victor Gonzalo ha anat elaborant uns 'fingers' dolços amb xocolata i fruits secs que posteriorment s’han tastat, de la mà de Sara Jiménez, maridats amb una cervesa rossa i una negra del grup San Miguel.
Aquesta iniciativa de la Regidoria de Promoció Econòmica i Emprenedoria de l’Ajuntament de Lleida s’emmarca en la diferent tipologia de Jornades Empresarials que es van realitzant trimestralment i s’ha de llegir en clau de presentar, a través del cas i la passió de Víctor Gonzalo, una realitat emprenedora que ha culminat amb un èxit aclaparador i amb un posicionament reconegut que actualment creix mentre inverteix en un nou obrador per a la distribució al major a nivell nacional.
Entre les 50 persones interessades en el showcooking, hi han assistit també el tinent d’alcalde Jaume Rutllant, el regidor Ignasi Amor, i les regidores Antonia Maller, Ángeles Ribes i Elena Ferre.
CervisiaLleida 2022
En aquesta edició, CervisiaLleida 2022 ocupa el lateral esquerre de la Llotja, davant el riu i en aquest entorn s’hi instal·larà l’escenari per les actuacions en directe. Es disposarà una única barra des de la qual, segons horaris, se serviran tapes diferents i tota la varietat de cerveses San Miguel.
L'àrea de degustació reuneix una trentena de cerveses elaborades o distribuïdes pel grup Mahou - San Miguel d'arreu del món –(15 de barril, 15 amb ampolla)– com ara les San Miguel Magna, Radler o Selecta; les Mahou 5 Estrellas, Barrica Original, Barrica Bourbon, Dunkel o Mixta; les Alhambra 1925, Porter, Roja, Ron Granadino o Singular; les AB InBev Corona Hoogarden, Franziskaner, Leffe Rouge, Spaten o Stella Artois; les Craft (artesanes) All Day, Naturplis o Petricor; o les IPA (India pale ale) Yakima Valley, Mahou IPA i Alhambra Citra; entre altres, a més de les especialitats sense gluten o sense alcohol.
L'oferta gastronòmica reuneix deu de les creacions de la VI Ruta de la Tapa San Miguel de Lleida; així com les elaboracions amb productes de proximitat de Bo de Shalom (Fundació Privada Ilersis) que van des del Pullpork amb salsa barbacoa o el Burger de vedella, als tradicionals entrepans de Frankfurt i Bikini o les clàssiques Patates braves.
Els tiquets de les consumicions es poden adquirir a la taquilla de CervisiaLleida:
2 tiquets: 3€
5 tiquets: 7€
10 tiquets: 12€
I les persones que hi assisteixen vestides com a collistes de l’Aplec, tindran un preu de 10 euros, cada 12 tiquets.
CervisiaLleida 2022 també està amenitzada per concerts gratuïts, amb sis formacions locals, des de divendres al vespre, fins diumenge a la tarda i es preveu una àrea infantil habilitat a la zona.
El detall de tot el programa es pot consultar en aquest enllaç.