86 empreses han seguit el Pla d’Impuls per a la Transformació Digital per a empreses de la Regidoria de Promoció Econòmica i Emprenedoria

2 de cada 10 empreses participants tenen un grau òptim de digitalització. Les 8 restants tenen opcions reals per a la millora

El tinent d’alcalde i regidor de Promoció Econòmica i Emprenedoria, Paco Cerdà, ha donat la benvinguda a les empreses que han participat avui en l’activitat de cloenda del Pla d’Impuls per a la Transformació Digital (PITD) que s’ha impulsat des d’aquesta regidoria de l’Ajuntament de Lleida, per promoure i finançar accions adreçades a digitalitzar les activitats econòmiques del municipi de Lleida.
En el marc d’aquest Pla d’Impuls a la Transformació Digital, s’ha assessorat un total de 86 empreses de fins a 12 treballadors que han iniciat o consolidat el seu pas cap a la digitalització. Aquest servei de diagnosi i assessorament sobre digitalització està formulat de manera personalitzada per a cada empresa i s’ha realitzat a través de consultories especialitzades en transformació digital.
El procés ha consistit en una entrevista que permetia conèixer el grau de maduresa digital de l’empresa i determinar-ne les necessitats de digitalització. També una proposta personalitzada i individualitzada en digitalització, per a donar prioritat a les accions que es podrien desenvolupar en funció dels recursos i de l’impacte.
Durant tot el recorregut d’interacció amb les empreses s’ha pogut constatar que 2 de cada 10 empreses tenen un grau òptim de digitalització, però les 8 restants tenen opcions reals per a la millora. En l’apartat d’assessorament s’ha treballat l’estratègia de comunicació de cada empresa i també la seva presència a internet o el nivell de digitalització en la gestió. Les principals propostes ben rebudes per les empreses es concentren en l’àmbit de les xarxes socials en clau de promoció i comunicació, però també les pàgines web si parlem d’actualització i posicionament.
9 de cada 10 empreses assessorades en el marc del PITD que ha impulsat la regidoria recomanarien el servei rebut i mostren un grau elevat de satisfacció.