<bound method DexterityContent.Title of <NewsItem at /fs-paeria/paeria/ca/actualitat/noticies/4050>>.

Turisme de Lleida presenta la seva imatge de comunicació a FITUR

L'alcalde Àngel Ros ha assistit a la inauguració de la fira.

L'alcalde Àngel Ros ha assistit a la inauguració de la fira.

Turisme de Lleida, que participa des d'avui i fins divendres a FITUR, presenta en aquest marc la seva nova imatge de comunicació, que segueix la línia endegada fa tres anys amb el disseny de Pep Valls estudi d'Igualada. Les reunions amb els empresaris lleidatans presents en la fira i amb les ciutats que formen part de la xarxa d'alta velocitat són algunes de les activitats previstes per la delegació de Lleida, que encapçala l'alcalde Àngel Ros, avui al recinte l'IFEMA. En l'actualització de la imatge de comunicació de Turisme, s'associa directament el concepte "estimar" als productes o activitats de la ciutat. L’objectiu és que el públic objectiu valori aquesta oferta de Lleida i el contacte amb la seva gent, una gent que estima, tal i com ho reflecteix la paraula petó que apareix en els dissenys. D'altra banda, Turisme de Lleida ha organitzat una trobada amb els empresaris lleidatans que assisteixen a FITUR, per tal d'exposar-los els objectius i projectes prevists per al 2006, entre els quals figuren com a destacats el Centre BTT i el Centre d’interpretació de l’orde del Temple de Gardeny. Àmplia labor de difusió de l'oferta de Lleida entre els professionals presents a FITUR La delegació lleidatana es reunirà a FITUR amb la Xarxa de Ciutats AVE, per tal de tancar el calendari d’actuacions per a l’any 2006, i amb els responsables de Turisme Cultural de Turisme de Catalunya amb l'objectiu d’establir el pla d’actuació per a aquesta anualitat. També se celebraran trobades amb directius de la xarxa OET’s (Oficines Espanyoles de Turisme) de Turespaña, amb representants dels diferents mercats europeus, amb agents del sector turístic i amb l'Associació Espanyola d'Agències d'Esdeveniments per presentar l'oferta turística de Lleida.