Èxit del saló Decorhàbitat amb gairebé 20.000 visitants

Alt grau de satisfacció dels expositors pel que fa als resultats del saló

L'edició d'enguany del saló Decorhàbitat (decoració, mobiliari, interiorisme i art) ha rebut gairebé 20.000 visitants. La fira, celebrada de divendres a diumenge, a manca de tancar les xifres definitives ha experimentat un augment de visitants al voltant d’un 10% respecte l’edició de l’any passat. Pel que fa als expositors, han mostrat un alt grau de satisfacció pels resultats comercials obtinguts, ja que s’han formalitzat nombroses operacions i s’han concertat moltes visites de clients a posteriori. Èxit de l'espai de l'IMAC Els organitzadors de Decorhàbitat, l’empresa Big Exhibitions, s’han mostrat força satisfets dels resultats d’aquesta edició, ja que, tot i la seva “joventut” —es tracta de la tercera edició— l’incremet de públic respecte a les anteriors fires ha estat significatiu, així com el d’expositors presents (9%). Carles Gili i Frederic Bové assenyalen que per a la pròxima edició ampliaran la zona dedicada a l’art, una àrea que ha tingut molta acceptació entre el públic. Així mateix, l’organització potenciarà els espais ON i el de l’IMAC, que han ofert als visitants activitats paral·leles, exposicions o demostracions. Durant els tres dies que s’ha desenvolupat el saló s’han portat a terme una vintena d’accions de caire lúdic, artístic i cultural. Han destacat especialment les demostracions de pintura d’alta decoració, sessions fotogràfiques populars i professionals, música en viu, i l’elaboració de caricatures i d’obres d’art en directe. Cal remarcar també, l’exposició fotogràfica “Cases del món”, l’espai “Projecte revolucionari d’estalvi energètic”, les exposicions d’artistes emergents de l’Institut Municipal d’Acció Cultural (IMAC) i obres de diversos creadors de la Casa dels Artistes de Lleida. El saló ha registrat una superfície bruta d’exposició de 8.000 m2 i un total de 120 expositors (un 9% més que en l’edició de l’any passat, que en va aplegar 110 firmes).