La Paeria posa en servei el 010

El telèfon d’informació i atenció ciutadana funcionarà de dilluns a diumenge, inclosos els festius, les 24 hores

L’Ajuntament posa el marxa el telèfon 010, un nou servei d’atenció ciutadana que donarà informació sobre Lleida i les gestions municipals. Amb aquesta iniciativa, la tercera via d’atenció de la Paeria juntament amb la presencial i la telemàtica, es vol centralitzar i unificar el servei d’informació telefònica d’acord amb el principi de finestreta única que implica un estalvi de temps i de recursos . El 010 ofereix informació sobre tràmits, serveis municipals i d’interès públic, l’agenda d’actes de la ciutat, plànol, equipaments, entitats...També es poden realitzar alguns tràmits municipals força demandats i de poca complexitat (volant d’empadronament, duplicat de rebuts, targetes de resident de zona blava, domiciliacions bancàries...). La Paeria preveu anar augmentant progressivament el nombre de gestions que es podran realitzar a través del 010. El servei funciona de dilluns a diumenge, inclosos els festius, les 24 h. Hi treballen 17 operadors de l'entitat ASPID (Associació de Paraplègics i Discapacitats Físics de Lleida), en coordinació amb l'Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana. Creació d’un gestor de continguts:

  • 3.165 registres de dades generals.
  • 16.880 registres d’empreses i serveis
  • 620 registres d’agenda actualitzada de la ciutat de Lleida
  • 3.354 registres relacionats amb el carrer
  • 700 registres de tràmits municipals Equips i recursos:
  • Noves línies de connexió
  • Reforçament de les connexions existent
  • Telèfons digitals multifuncionals
  • Perifèrics informàtics