Turisme de Lleida crea la targeta EMOCITY
Adreçada als visitants de la ciutat permetrà gaudir de descomptes comercials i utilitzar el transport públic i pàrquings de pagament
Adreçada als visitants de la ciutat permetrà gaudir de descomptes comercials i utilitzar el transport públic i pàrquings de pagament
La targeta EMOCITY es posarà en marxa la propera primavera amb l'objectiu que el visitant de la ciutat gaudeixi, d'una manera integrada de diferents serveis que li facilitin el coneixement de la ciutat i la visita turística. Aquesta nova eina de promoció turística, lligada a l'obertura del Castell dels Templers, prevista per al proper mes de març són dues de les actuacions més destacades previstes per Turisme de Lleida per a l'any vinent, segons ha explicat aquest matí la regidora Montse Bergés després de la reunió del Consell d'administració de Turisme de Lleida.
La Tarjeta EMOCiTY serà "la tarjeta de la ciutat i donarà un salt qualitatiu respecte a altres models de tarjeta que existeixen actualment", ha explicat Bergés, que ha adelantat que incorporarà aspectes com la potenciació del transport públic i facilitar l'aparcament. La tarjeta oferirà els serveis tradicionals d'entrada als equipaments turístics i culturals. Es preveu posar-la en marxa coincidint amb la propera Setmana Santa. També està programat que un dels nous atractius turístics de la ciutat, el Castell dels Templers, es pugui visitar a partir del primer trimestre del 2007, un cop finalitzades les obres d'adequació.
Des del punt de vista comercial Montse Bergés ha anunciat la voluntat d'impulsar, conjuntament amb la Generalitat, la figura dels gerents per districtes comercials. Actualment ja existeix a l'Eix Comercial i la intenció que també comptin amb una professional dedicat a la gestió dels districtes comercials la Zona Alta, Barris Nord i el Marge Esquerra. Pel que fa al model comercial el treball grup de Paisatge Urbà continuarà treballant amb la voluntat que les seves directrius es puguin concretar en una ordenança o catàleg per desenvolupar íntegrament tots els aspectes que han estat fruit d'anàlisi.
"Explica'm un conte" serà el lema de la nova campanya de difusió i promoció de Turisme de Lleida, un leit motiv que busca que el visitant conegui la ciutat des de l'experiència explicada en primera persona pels personatges de la campanya. A la vegada, es potenciarà la Central de Reserves On-Line, ja en funcionament.
Turisme de Lleida comptarà amb un pressupost de 2.269.132 € per a l'any vinent.