Els mitjans de comunicació de Lleida difondran la Capital de la Cultura Catalana
Els diaris Segre, La Mañana i Bon Dia i l’emissora de ràdio Onda Rambla-Punto Ràdio, han formalitzat avui el seu compromís per difondre els més de 1.100 actes que conformen el programa de Lleida, Capital de la Cultura Catalana 2007.
En el cas dels diaris, al llarg de tot l’any 2007 lluiran a les seves capçaleres el logotip de la Capital de la Cultura Catalana 2007 com a forma de difusió del projecte entre tota la ciutadania. Per la seva banda, Onda Rambla-Punto Ràdio Lleida emetrà cada dia falques de promoció de la capitalitat cultural.
El tinent d’alcalde i president de l’IMAC, Xavier Sàez, acompanyat pel president de l’entitat Capital de la Cultura Catalana, Xavier Tudela, ha fet avui un lliurament simbòlic del logotip de la capitalitat cultural als quatre mitjans de comunicació, als quals ha agraït la seva col·laboració, “que evidencia l’alt grau de sintonia entre l’administració, els mitjans de comunicació i la societat en un projecte que té com a objectiu la promoció de la ciutat de Lleida i la cultura i la llengua catalana”.
Igualment, el gerent del diari Bon Dia, Ignasi Prat, ha formalitzat l’adhesió a la Capital de la Cultura Catalana i els presidents del Grup Segre i La Mañana, Robert Serentill i Emili Dalmau, han signat el conveni que converteix els seus mitjans de comunicació en empreses mecenes de Lleida, Capital de la Cultura Catalana 2007.