El consell de l'IMMC aprova les obres de climatització del Mercat de Ronda-Fleming
Mercats destina 277.000 euros a la millorar el sostre, la il·luminació i la climatització d'aquest equipament
Mercats destina 277.000 euros a la millorar el sostre, la il·luminació i la climatització d'aquest equipament
La sessió extraordinària del Consell d’Administració de l’Institut Municipal de Mercats i Consum (IMMC), celebrada avui, dimarts, ha aprovat la darrera fase per a la instal·lació de la climatització al mercat municipal de Ronda-Fleming amb càrrec al pressupost de l’exercici 2007.
En el Consell d’Administració del mes de desembre, tal i com va explicar la presidenta de l’Institut, Montse Bergés, es va donar el vist i plau a la fase de reforma del mercat que consisteix en la construcció d’un sostre continu que permeti aprofitar la llum natural, la renovació de la il·luminació i la instal·lació dels elements necessaris (increment de potència, adaptació a les normatives vigents...) per instal·lar la climatització.
El cost total de les obres (sostre, il·luminació i climatització) ascendeix a 277.182,43€. Els treballs s’inicien el dia 31 de gener i es duran a terme en horari de tarda per minimitzar les possibles molèsties als clients i paradistes. Es preveu que tinguin una durada aproximada de dos mesos. Dijous es publica a la premsa l’anunci per contractar la instal·lació de la climatització mitjançant procediment negociat amb publicitat.
L’objectiu de la reforma és dotar aquest equipament comercial col·lectiu dels serveis i prestacions necessàries per a que esdevingui més atractiu i acollidor tant pels clients com pels paradistes i el nou model de mercat s’aproximi cada cop més a les necessitats actuals de la ciutadania.
En aquest sentit, aquesta només és una fase més dins el pla de reforma integral previst per al mercat i consensuada entre els paradistes i l’IMMC, pla de reforma que ja es va iniciar durant el 2005 amb els estudis de viabilitat i les obres de reforma i millora dels lavabos, i es preveu finalitzi amb el canvi de la imatge externa, la modificació dels horaris, l’ampliació dels serveis i una pla de comunicació.