Toy Planet Calucho col·labora amb el Club Banyetes
Oferirà els regals del programa de televisió del club, que compta ja amb 4000 socis
Oferirà els regals del programa de televisió del club, que compta ja amb 4000 socis
L’alcalde de Lleida, Àngel Ros, i Rafel Peris, representant del Jaume Calucho S.A.han signat un conveni de col·laboració per mitjà del qual l’empresa lleidatana patrocinarà el Club Banyetes aportant els regals dels concursos “L’enigma” i “La Ruleta de Socis” que es realitzen dins del programa diari del club a Lleida TV. Toy Planet aporta, a més, 15.000 euros per col·laborar en les activitats del club.
L’alcalde, acompanyat del regidor de Serveis Personals, Candi Villafañe i Ramon Xam-mar, de Ziving, patrocinador del Club Banyetes, ha presentat també algunes de les activitats del Club infantil per al 2007, entre les quals destaca la creació del carnet del club, que permetrà als seus titulars gaudir gratuïtament de diferents activitats, l’edició d’un Àlbum de cromos i un Tour Solidari per promocionar el coneixement dels països llatinoamericans.
L'àlbum de cromos tindrà com a objectiu promocionar el coneixement de la ciutat i difondre diferents valors en matèria de salut, esport, educació i lleure, cultura, alimentació, medi ambient, seguretat vial, civisme, convivència i solidaritat entre els nens i nenes de la ciutat. Està previst editar 5000 àlbums i 750.000 cromos, en sobres de 5 unitats. L'àlbum i els cromos seran gratuïts i es repartiran en totes les activitats del Club Banyetes i en la xarxa comercial de col·laboradors: Plusfresc, Unipreus, Abacus, Toy Planet-Calucho, Punt de Llibre, Agrupació Mútua, la discogràfica BOSSA RECORDS, la companyia d'animació PLOU I FA SOL, la Fundació la Caixa, etc. Els cromos també es podran trobar a les oficines de Turisme de Lleida, al Centre Municipal d'Informació Juvenil, al Calidoscopi, a El Mercat de la Bordeta així com en diferents centres municipals.
El proper 15 de febrer es posa en marxa el Tour Solidari 2007 per promocionar el coneixement de la cultura llatinoamericana entre els nens i nenes de la ciutat. 6000 alumnes de primària de 31 centres de la ciutat participaran en aquesta iniciativa. Cada centre participant representarà a un país llatinoamericà i oferirà una mostra de la seva cultura (cançons, gastronomia, jocs populars, balls, vestits...). Les activitats de les escoles es difondran al programa del Club Banyetes a Lleida TV en la secció anomenada “Escatakatacruinx” durant el mes de març. A banda d’aquest tour, pel que fa a les activitats solidàries, es troba a la venda el disc “Cantem pels drets dels nens i de les nenes”, amb 15 cançons originals dels grups de teatre i animació de la ciutat. La recaptació del disc es destina a la campanya solidària del Club Banyetes per impulsar una campanya de vacunació infantil a Llatinoamèrica. Aquesta acció compta amb el patrocini de ZIVING i es duu a terme amb la col·laboració d’UNICEF.
El Club Banyetes, que duu el nom del caragol que n’és mascota, té en l’actualitat 4000 socis, que ja disposen del carnet de soci que els permetrà gaudir gratuïtament de diferents activitats de lleure de cultura infantils.
La programació d’activitats del Club Banyetes està basada en un projecte educatiu que té com a objectiu difondre el respecte als drets dels infants, promoure el desenvolupament dels infants en el seu entorn familiar i social proper, oferir un espai de trobada i intercanvi per a la infància i promoure la participació i implicació d’agents socials.