El PCiTAL participa en la nova campanya de comunicació de la UdL
El lema és "La Universitat de Lleida va"
El lema és "La Universitat de Lleida va"
El Parc Científic i Tecnològic Agroalimentari de Lleida (PCiTAL) estarà present en la nova campanya de comunicació de la UdL. L'empresa Bassat Ogilvy ha creat el nou projecte basat en el lema "La Universitat de Lleida va!". El pressupost és de la iniciativa és de 1.202.024 euros. L'alcalde de Lleida, Àngel Ros ha assistit a la presentació, juntament amb el rector de la UdL, Joan Viñas, i el president del Consell Social, Josep Maria Pujol. El paer en cap i president del consorci del PCiTAL ha destacat el binomi entre universitat i ciutat perquè 'el conjunt dels estudiants de Lleida és l'actiu més important que té la ciutat'.
La campanya posa èmfasi en les instal·lacions noves i modernes, en un concepte d'universitat que creix any rere any, a més de ser un centre líder en l'àmbit agroalimentari i integrat en una ciutat propera.
La inversió per aquesta campanya de publicitat va a càrrec de la UdL, el Consell Social, l'Ajuntament de Lleida i el Parc Científic, Tecnològic i Agroalimentari. La principal àrea d'influència de la campanya serà la demarcació de Lleida però posteriorment s'estendrà a tot Catalunya i a altres punts de l'estat espanyol. La distribució es farà a través de tots els mitjans massius existents combinant-ho amb el màrqueting relacional. Pel que fa als seus receptors, a banda de pares i estudiants, hi ha també professorat i el sector empresarial.
Santiago Yago, de Bassat Ogilvy, ha explicat que es pretén projectar 'una universitat moderna, integrada en una ciutat propera, ben comunicada i amb gran qualitat de vida'. Un centre en creixement constant i líder en l'àmbit agroalimentari, precisament per això pren força el paper del Parc Científic i Tecnològic que impulsa la UdL juntament amb l'Ajuntament de Lleida.