Turisme de Lleida avança en la definició del model comercial de la ciutat

Lleida és una de les poques ciutats de Catalunya que redacta un document consensuat amb els diferents agents implicats en el comerç que ha de recollir les línies bàsiques d'un model comercial eficient, eficaç i de qualitat

Turisme de Lleida ha acollit aquest divendres 23 de març una ponència tècnica sobre dos dels punts del decàleg comercial de la ciutat: l'urbanisme i la planificació comercial. La ponència ha comptat amb la presència del consultor i expert en temes de comerç Raimon Serret. En el decurs de la reunió, s’ha exposat una visió general de model comercial de la ciutat de Lleida i com encaixa i potencia la seva posició en el territori. Raimon Serret ha destacat la feina que es desenvolupa a Lleida, i ha felicitat la iniciativa de crear un document marc on consensuar el model comercial de la ciutat. De fet, Lleida és una de les poques ciutats de Catalunya que redacta un document consensuat amb els diferents agents implicats en el comerç que ha de recollir les línies bàsiques d'un model comercial eficient, eficaç i de qualitat. El model comercial de Lleida encaixa en les polítiques de treball de la Conselleria de Comerç de la Generalitat i del pla territorial sectorial d’equipaments (PTSEC). El Model Comercial és un projecte de ciutat liderat per l’Ajuntament, l’òrgan de debat i discussió del qual és la plataforma comercial que integra representants de tots els sectors comercials de la ciutat de Lleida.