Petons&Aparcament

Turisme de Lleida ha posat en marxa aquest dilluns la campanya Petons&Aparcaments, que informarà els conductors de les zones d'estacionament disponibles a la ciutat, ja siguin zones blaves, de pagament o gratuïts. La Paeria ha editat 100.000 exemplars d'un tríptic informatiu. Aquesta és una de les principals accions que inclou la nova campanya, que pretén fer arribar la informació a tots els barris de Lleida i a les poblacions que se situen, aproximadament, a uns vint minuts de la capital del Segrià. La distribució es farà per bustiada, així com en els mateixos comerços i a través de les associacions de comerciants de l'Eix, la Zona Alta i Cappont. A més, els tríptics es distribuiran en mà als semàfors i altres punts de la ciutat. Turisme de Lleida té previst publicar diversos anuncis en premsa sobre la campanya i posar tota la informació a l'abast en l'espai web del patronat. La responsable de Comerç, Consum i Turisme ha assenyalat que l'objectiu és que aquesta informació arribi 'als usuaris dels vehicles'. Montse Bergés ha explicat que al plànol s'han indicat els aparcaments privats, les zones blaves que compten una quantitat important de places com la de Renfe o Maternitat, així com 'els gratuïts com el de Fira de Lleida, Camp d'Esports i Barris Nord'. La campanya, que té un cost global de 60.000 euros, no té una durada determinada però segons el gerent de Turisme de Lleida, Jordi Baulenas, 'la voluntat és de continuïtat'. Així, en el moment que s'esgotin els tríptics es tornaran a editar, 'sempre lligats a la imatge del patronat', ha afegit.