Comencen els actes celebració del Dia del Consumidor

La Regidoria de Comerç, Mercats i Consum inicia la commemoració del 15 de març amb la presentació del Butlletí Electrònic “e.comerçonsum”

La Regidoria de Comerç, Mercats i Consum celebra la jornada del Dia del Consumidor que es commemorarà a nivell internacional el proper dissabte, 15 de març i ho fa a través d’una sèrie d’actes que tindran lloc durant tota aquesta setmana (del 10 al 14 de març). Per començar aquesta celebració, aquesta tarda la regidora de l’àrea, Dolors Arderiu, ha presentat el Butlletí Electrònic de Comerç, Mercats i Consum en el marc de l’acte inaugural de la setmana que ha tingut lloc al Saló de Plens de la Paeria. El Butlletí “e.comerçonsum” és una clara aposta de la Regidoria per la informació útil i el fàcil accés a la mateixa. Aquest mitjà vol obrir una nova via de comunicació i inclourà una sèrie d’articles, publicacions o informes sobre els tres àmbits que la Regidoria abarca. S’incorporaran a més, els actes més interessants que se celebrin, així com les principals notícies que la Regidoria generi. Es tracta d’un canal que pretén oferir un servei de gran valor, sobretot per oferir informació a aquelles persones que no disposen de temps per accedir-hi de forma presencial. A més de la presentació del Butlletí, Dolors Arderiu, acompanyada de Jordi Baulenas, director de l’Institut de Mercats; han presentat tots els actes organitzats per la regidoria durant aquesta setmana, així com també aquelles activitats que es realitzaran des de diferents associacions que col·laboren en aquesta iniciativa. Així doncs, aquesta edició està marcada per la participació activa en aquesta commemoració de les seccions locals de la Unió de Consumidors de Catalunya (UCC), la Unión Cívica Provincial de Consumidores y Amas de Hogar (UNAE) i la Coordinadora d'Usuaris de Sanitat (CUS). La celebració del Dia del Consumidor va acompanyada d’una campanya de comunicació endegada durant aquest dies per la regidoria de Comerç, Mercats i Consum que tindrà com a eixos vertebradors l'educació en el consum, la previsió i la informació. La campanya s’atansarà a les persones consumidores de Lleida a travès d'anuncis en premsa, cartelleria, distribució de programes i l'obsequi d'una funda per a guardar targetes i tiquets.