Lleida participa un any més en la campanya Compra i descobreix Catalunya..

Els comerços de La Mariola se sumen a la campanya “Compra i Descobreix Catalunya”

Un centenar d’establiments de Lleida participen en la 14a campanya conjunta de dinamització comercial i territorial de la Xarxa de Barris, que incorpora 28 municipis catalans per donar suport al petit comerç i promoure el turisme local i de proximitat

La campanya s'ha presentat aquest dilluns en un dels establiments que hi participen del carrer Sant Antoni

Un centenar d’establiments de Lleida participen en la 14a campanya conjunta de dinamització comercial i territorial de la Xarxa de Barris, que incorpora 28 municipis catalans per donar suport al petit comerç i promoure el turisme local i de proximitat

La campanya s'ha presentat aquest dilluns en un dels establiments que hi participen del carrer Sant Antoni

Lleida participa una edició més en la campanya “Compra i descobreix Catalunya”, amb un centenar d’establiments de la ciutat. En concert, participen comerços i serveis del Centre Històric, Magraners, La Bordeta, els carrers Democràcia i Remolins, el carrer Sant Antoni i enguany, com a novetat, de La Mariola. La campanya “Compra i descobreix Catalunya”, que té lloc el mes de juny -de l’1 al 30 de juny-, celebra la 14a edició i es fa de manera conjunta i simultània a 28 municipis d’arreu del territori català.

La Regidoria de Promoció de la Ciutat, a través de l’àrea de comerç, organitza la campanya a Lleida. Així, les persones que comprin als comerços que s’hi han adherit podran optar a premis que ha aportat els diferents municipis participants. Lleida ofereix un paquet complet per un dia, el 28 de setembre, que inclou les visites al nou Museu Morera, la Seu Vella, el Castell Templer de Gardeny i la Fira agrària de Sant Miquel, així com el dinar, un passeig per l’Eix Comercial i un lot de productes de proximitat que lliura la Diputació de Lleida al mateix recinte firal. El premi lleidatà s’ha fet coincidir amb el cap de setmana que tenen lloc les Festes de la Tardor.

La regidora de Cultura i Promoció de la Ciutat, Pilar Bosch, ha assegurat que la iniciativa permet promoure la ciutat alhora que s’impulsa el comerç local i de proximitat, que és un dels objectius de la campanya. Bosch ha presentat la nova edició a la pastisseria Terés i la seva propietària, Marta Llinàs, ha remarcat que és una campanya que dona a conèixer Lleida i la seva oferta comercial a les persones guanyadores de les altres poblacions que hi participen, fet que els permet descobrir la ciutat i les seves botigues i serveis. 

A Lleida es farà el sorteig el 5 de juliol per donar a conèixer les 28 parelles premiades amb els diferents obsequis per visitar alguna de les 28 poblacions que formen part de la campanya. A la demarcació, hi prenen part la ciutat de Lleida, Balaguer, Cervera, Cervià de les Garrigues, Juneda, Les Borges Blanques, El Pont de Suert, Solsona, Tremp i Torres de Segre. Lleida ciutat és una de les poblacions que hi participa des que es va posar en marxa la campanya.

La campanya té com a prioritat animar la recuperació de la centralitat comercial i social en els barris, dinamitzar el comerç de proximitat dels barris antics de la xarxa, impulsant-hi les compres i premiar els clients amb el lema “comprar al barri té premi”.

Campanya Compra i Descobreix Catalunya

La primera fase de la campanya s’ha iniciat amb el concurs “Comprar al barri té premi”. Els clients que compren als establiments dels barris participants emplenen una butlleta de sorteig per optar als premis cedits pels municipis organitzadors: visites guiades, visites teatralitzades, dinars, coneixement de l’entorn natural, tastos, nits d’hotel o participar en festes i fires locals, entre altres activitats. El sorteig a Lleida es farà el 5 de juliol.

La segona fase de la campanya té un component d’atracció turística i territorial. Els premiats del sorteig de cada municipi organitzador gaudiran dels premis, convidats pels 28 municipis organitzadors. A Lleida el paquet d’activitats proposades és per al 28 de setembre.