Es reprenen les obres a Prat de la Riba amb restriccions al trànsit
A partir de demà, es redueix el pas de vehicles a un carril de baixada per continuar els treballs que s’hi fan en el marc del projecte de nous eixos de vianants, bicicletes i transport públic en aquest àmbit
Durant aquest mes de gener, no es podrà girar al carrer Sant Martí, ja que es tallarà el trànsit en el tram entre Prat de la Riba i el c/ Bonaire
A partir de demà, es redueix el pas de vehicles a un carril de baixada per continuar els treballs que s’hi fan en el marc del projecte de nous eixos de vianants, bicicletes i transport públic en aquest àmbit
Durant aquest mes de gener, no es podrà girar al carrer Sant Martí, ja que es tallarà el trànsit en el tram entre Prat de la Riba i el c/ Bonaire
L’Ajuntament de Lleida reprèn demà dilluns, 8 de gener, els treballs de la segona fase de les obres de reforma de l’avinguda Prat de la Riba, entre Ricard Viñes i el carrer Alcalde Porqueres. L’actuació dona continuïtat al tram ja finalitzat, a la primera fase, entre els carrers Alcalde Porqueres i Príncep de Viana. Per facilitar la mobilitat aquestes festes, s’havia procedit a l’obertura parcial de l’espai. A partir de demà, es reduirà el pas de vehicles a un carril de baixada, tal com estava.
A més, durant el mes de gener, es tancarà la cruïlla del carrer Sant Martí, amb l’av. Prat de la Riba. Els vehicles no podran girar al carrer Sant Martí, ja que es tallarà el tram comprès entre Prat de la Riba i el carrer Bonaire. Els vehicles que hagin d’accedir als guals, ho podran fer a través del carrer Bonaire.
Es continuaran les obres en diferents punts de la mitjana i les cruïlles de Prat de la Riba, però es mantindrà oberta tota la vorera, al marge d’afectacions puntuals pels treballs. Igualment, se seguirà condicionant la zona del futur carril bici.
La segona fase d’aquesta actuació a Prat de la Riba es troba en un avançat estat d’execució i està previst que quedi acabada al mes de febrer. S’emmarca dins el Projecte d’implantació de baixes emissions (ZBE) i actuacions per a un canvi de model de ciutat. Concretament, en l’actuació per condicionar nous eixos de vianants i transport públic a les ZBE. El projecte es desenvolupa gràcies al Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència (PRTR) de l’Estat, que està finançat pels fons europeus #NextGenerationEU.