Jornada gratuïta sobre estratègies digitals per als sectors del comerç i l’hostaleria
El 27 de juny la Llotja de Lleida acollirà la jornada gratuïta ‘Societat digital: eines i estratègies per al comerç i l’hostaleria de Lleida’, organitzada per la regidoria de Promoció de la Ciutat. La programació inclou dues conferències i una taula rodona. Les places per assistir-hi són limitades i per això és necessari inscriure’s prèviament. La inciativa s’emmarca dins el projecte “Compra a Lleida”. Alhora, aquest projecte compta amb el finançament dels fons europeus NextGenerationEU, dins del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència (PRTR) del govern de l’Estat, a través del Ministeri d’Indústria i Turisme.
La Llotja de Lleida acollirà el pròxim 27 de juny la jornada ‘Societat digital: eines i estratègies per al comerç i l’hostaleria de Lleida’. L’objectiu de la sessió, organitzada per la regidoria de Promoció de la Ciutat, és oferir recursos a comerciants i hostalers per optimitzar la seva activitat mitjançant les eines que ofereix internet i millorar l’experiència digital dels seus clients.
Una de les ponències destacades és la conferència ‘El repte digital: consells pràctics’, a càrrec de Genís Roca, un dels principals experts catalans en el món digital. Roca ha treballat en projectes per internet en els darrers 25 anys i és Fundador de la consultora en transformació digital RocaSalvatella i president de Fundació.cat. La programació de la jornada també inclou la xerrada ‘Com digitalitzar experiències de compra per apropar-nos al client’, de la mà de l’especialista en estratègia i disseny d'espais comercials Maria Callis. També es farà una taula rodona sobre experiències exitoses de comerç local amb el client digital, moderada per la presidenta de la Comissió de Retail del Col·legi d’Economistes de Catalunya, Núria Beltran. Participaran en la taula rodona José Antonio Sobrino, gerent de la Xurreria Moreno de Lleida; Alex Castany, gerent de la carnisseria Sanmartí 1850 de Sabadell; i Celia Trias, gerent de la Joieria Trias d’Igualada. Finalment, es farà un col·loqui amb el públic.
A més, s’ha organitzat un dinar relacional a peu dret per fomentar l’intercanvi entre les persones participants, així com la generació de xarxes de col·laboració entre els membres d’un mateix sector.
La jornada és gratuïta i es durà a terme de les 13.15 h a les 16.45 h, un horari adaptat a les necessitats de comerciants i hostalers, als quals està adreçada l’activitat. Les places per assistir-hi són limitades i per això és necessari inscriure’s prèviament online en aquest enllaç.
La inciativa s’emmarca dins el projecte “Compra a Lleida”, que entre altres actuacions, preveu la formació dels agents implicats en el sector comercial i turístic. Alhora, aquest projecte compta amb el finançament dels fons europeus NextGenerationEU, dins del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència (PRTR) del govern de l’Estat, a través del Ministeri d’Indústria i Turisme.